UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anne Potter
Elev |
6 maj, 2016 14:56 |
|
Borttagen
|
Hinny är mitt största NOTP.
Alltså bara nej?? 7 maj, 2016 20:11 |
|
Anne Potter
Elev |
7 maj, 2016 20:41 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Vetauriel: Ben Affleck är min favoritbatman och also Batman v Superman är asbra. Lel. fearless ERMAGERHD jag håller helt mig, gillar inte hans musik ALLS, och enligt mig måste han vara Sveriges mest överskattade artist xD Är typ en månad sen haha, men håller med angående Ben Affleck grejen. Älskar Ben Affleck som Batman (tycker han har spelat Batman bäst, i samband med Christian Bale.) och Batman V Superman är bra 7 maj, 2016 21:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Hinny är mitt största NOTP. Alltså bara nej?? Varför tycker du det? Jag VEET inte, det känns bara så ... Ugggh. Det känns fel, ok?? XD 7 maj, 2016 21:42 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Hinny är mitt största NOTP. Alltså bara nej?? Varför tycker du det? Jag VEET inte, det känns bara så ... Ugggh. Det känns fel, ok?? XD hahah okej xD ![]()
7 maj, 2016 21:54 |
|
Chaemy
Elev |
8 maj, 2016 18:21 |
|
DonutAlien
Elev |
Hatar pannkakor??
Hatar one direction, justin bieber, the foo osv ugh 8 maj, 2016 21:11 |
|
Embroyo
Elev |
9 maj, 2016 13:33 |
|
Borttagen
|
Tweed är amazing.
15 maj, 2016 18:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen