One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
MonsterCookie Nu förstår jag ditt tankesätt bättre!
Jo jag håller nog med dig om det du säger. Jag hoppas också att han håller sig från rökningen, dock vet jag att det är svårt att hålla sig ifrån vattenpipa när man är på fest (hehe dålig förebild jag är). BTW till alla här, för jag antar att många är yngre än mig - TESTA INTE PÅ ATT RÖKA DET ÄR INGE BRA NÅGONSTANS. Lika bra att vara fri 18 maj, 2012 21:35 |
|
superman
Elev |
Om man nu tänker att Paow talar sanning (vilket hon antagligen gör till viss del) - vad tycker ni om att hon skrev ut killarna på det viset, på en fest där det ändå var menat att de skulle få släppa loss och vara sig själva?
18 maj, 2012 21:51 |
|
Remembrall
Elev |
Jag anser att det hon gjorde visade dubbelmoral då hon skrev att nej, hon kunde inte lägga ut bilder på killarna för att de skulle få vara sig själva, men däremot var det ok att skriva om exakt hur de betedde sig och vad de gjorde (oavsett om det är sant eller inte)??
lol det är ju typ exakt samma sak
18 maj, 2012 22:04 |
|
Maharajah
Elev |
Tycker inte alls att det var så Paow skrev det. Hon skrev kort om varje kille, skrev inte alls om hur de hade varit under hela kvällen (vad de hade gjort, vilka de hade hängt med osv).
Det som var mest informativt var väl att Zayn rökte hela kvällen och att någon blev jättefull. Någon hon kallade "han med bieber-frisyren" typ. Eller ja. Liam antar jag men ja kan ju vara Louis också 18 maj, 2012 22:07 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Jag gillade inte det Paow skrev, men jag borde inte säga någon om det känner jag.
Jag är typ negativ mot alla kända bloggar som ägs av fjortisar (Paow har en sådan blogg enligt mig) och därför tycker jag illa om allt de skriver. Men om festen skulle vara "hemlig" tyckte jag att det var dumt att skriva något alls om den. Den är ju inte särskilt "hemlig" längre. Dessutom gillade jag inte att hon bara kunde Harrys namn och beskrev de andra på hur deras hår såg ut. Kändes lite som om hon försökte skriva så negativt om dem som möjligt
18 maj, 2012 23:54 |
|
J00KERN
Elev |
18 maj, 2012 23:55 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 19 maj, 2012 00:00 |
|
Optic
Elev |
19 maj, 2012 00:01 |
|
Maharajah
Elev |
ALLTSÅ ONE DIRECTION ♥
Varje kväll spenderar jag med att titta på deras intervjuer, lyssna på musiken, letar faktan osv (ja, förlåt, jag är extrem och har inget annat liv) OCH OMG DESSA KILLAR ÄR FÖR UNDERBARA!! *le flippar ur* 19 maj, 2012 00:29 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Maharajah: ALLTSÅ ONE DIRECTION ♥ Varje kväll spenderar jag med att titta på deras intervjuer, lyssna på musiken, letar faktan osv (ja, förlåt, jag är extrem och har inget annat liv) OCH OMG DESSA KILLAR ÄR FÖR UNDERBARA!! *le flippar ur* DU tog just orden ur munnen på mig Jag lyssnar alltid på deras låtar innan jag somnar (vilket jag även somnar till också) Ni är bara för underbara♥ Kärlek till alla! 19 maj, 2012 00:41 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen