@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
LilyLunaPotter - höhö skoja inte
19 maj, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 22:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-19 kl. 22:39
|
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 maj, 2012 22:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: http://www.youtube.com/watch?v=CZkpdbRMTHQ LOOOOOOL HEJ JAG HAR GJORT EN COVER PÅ THE A TEAM OKEJ BYE Du sjunger skitbra! 19 maj, 2012 22:39 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har varit kär i dig i två år. Fick idag veta att du skulle på middag hemma hos mig. Blev jätteglad och klädde upp mig. Nu sitter du här bredvid mig i soffan och håller på med din telefon. Tittar jag åt vänster kan jag se hjärtana du skickar till den där flickan, men jag väljer att se åt höger och fortsätta drömma. stackars... :C jag skulle ha dött. skit så stark du är. Skrivet av Borttagen: NANANANA: BATWOMAN! ![]() säger vi. Heh, inte alls en random och dålig gif. Gissa om jag blev glad när jag hittade den Batmanpyamasen? 8' ÅÅÅ SÅ VACKER ELIN 8'''D Kintsugi TACK SÅ MYCKET YOU MADE MY DAY speech! 19 maj, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
AlvaRawenclaw
Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta? 19 maj, 2012 22:41 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta? det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3 plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen speech! 19 maj, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta? det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3 plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen Du hade nog en bra anledning. Hatar hans flickvän. 19 maj, 2012 22:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta? det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3 plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen Du hade nog en bra anledning. Hatar hans flickvän. Det är förståeligt att du inte gillar henne, men det är ju inte hennes fel att ni är kära i samma kille /: speech! 19 maj, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: AlvaRawenclaw Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta? det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3 plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen Du hade nog en bra anledning. Hatar hans flickvän. Det är förståeligt att du inte gillar henne, men det är ju inte hennes fel att ni är kära i samma kille /: jo det är det. Allt är hennes fel </3 19 maj, 2012 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen