Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 4816 4817 4818 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


LilyLunaPotter - höhö skoja inte

19 maj, 2012 22:37

Borttagen

Avatar


NANANANA: BATWOMAN!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F18ykaw.gif
säger vi.
Heh, inte alls en random och dålig gif.

Gissa om jag blev glad när jag hittade den Batmanpyamasen? 8'

19 maj, 2012 22:38

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-19 kl. 22:39
Antal ändringar: 1

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:


Hahahaha det bästa jag har sett idag tror jag allt! ♥ ♥ GRYMT

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

19 maj, 2012 22:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av LilyLunaPotter:


http://www.youtube.com/watch?v=CZkpdbRMTHQ



LOOOOOOL HEJ JAG HAR GJORT EN COVER PÅ THE A TEAM OKEJ BYE

Du sjunger skitbra!

19 maj, 2012 22:39

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
göres?c:

Dör i hjärtat.

varför? :C
Jag har varit kär i dig i två år.
Fick idag veta att du skulle på middag hemma hos mig.
Blev jätteglad och klädde upp mig.
Nu sitter du här bredvid mig i soffan och håller på med din telefon.
Tittar jag åt vänster kan jag se hjärtana du skickar till den där flickan, men jag väljer att se åt höger och fortsätta drömma.


stackars... :C jag skulle ha dött. skit så stark du är.

Skrivet av Borttagen:
NANANANA: BATWOMAN!
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2F18ykaw.gif
säger vi.
Heh, inte alls en random och dålig gif.

Gissa om jag blev glad när jag hittade den Batmanpyamasen? 8'

ÅÅÅ SÅ VACKER ELIN 8'''D

Kintsugi TACK SÅ MYCKET YOU MADE MY DAY

speech!

19 maj, 2012 22:39

Borttagen

Avatar


AlvaRawenclaw
Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta?

19 maj, 2012 22:41

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw
Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta?

det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3
plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen

speech!

19 maj, 2012 22:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw
Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta?

det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3
plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen

Du hade nog en bra anledning.
Hatar hans flickvän.

19 maj, 2012 22:43

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw
Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta?

det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3
plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen

Du hade nog en bra anledning.
Hatar hans flickvän.

Det är förståeligt att du inte gillar henne, men det är ju inte hennes fel att ni är kära i samma kille /:

speech!

19 maj, 2012 22:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
Skrivet av Borttagen:
AlvaRawenclaw
Jag känner mig inte så stark. Varför kan han inte bara inse att jag är den rätta?

det är så ibland... olycklig kärlek är så himla hemskt</3
plötsligt känner jag mig så himla hemsk för att jag gjorde slut med min pojkvän för två veckor sen

Du hade nog en bra anledning.
Hatar hans flickvän.

Det är förståeligt att du inte gillar henne, men det är ju inte hennes fel att ni är kära i samma kille /:

jo det är det. Allt är hennes fel </3

19 maj, 2012 22:44

1 2 3 ... 4816 4817 4818 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.