@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG VILL HA GIF KRIG. NU.
19 maj, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Jag har varit kär i dig i två år.
Fick idag veta att du skulle på middag hemma hos mig. Blev jätteglad och klädde upp mig. Nu sitter du här bredvid mig i soffan och håller på med din telefon. Tittar jag åt vänster kan jag se hjärtana du skickar till den där flickan, men jag väljer att se åt höger och fortsätta drömma. 19 maj, 2012 22:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
speech! 19 maj, 2012 22:32 |
|
ikka
Elev |
Jag kanske inte skulle ha ätit vindruvorna och den där kakan ändå. Lyssnar på Markoolio och är lyckligast i världen. Funderar på om jag är lite sådär lagom sockerhög. Det är jag nog. HÖHÖ. Mer godis!!! 8D
(jag skrev precis ett heelt normalt blogginlägg: http://ikkasrandomness.blogspot.se/2012/05/jag-ar-hyper-8d.html) ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 maj, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag har varit kär i dig i två år. Fick idag veta att du skulle på middag hemma hos mig. Blev jätteglad och klädde upp mig. Nu sitter du här bredvid mig i soffan och håller på med din telefon. Tittar jag åt vänster kan jag se hjärtana du skickar till den där flickan, men jag väljer att se åt höger och fortsätta drömma. Varför kan du inte bara se att jag är den rätta?! 19 maj, 2012 22:33 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
göres?c:
speech! 19 maj, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: göres?c: Dör i hjärtat. 19 maj, 2012 22:34 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
19 maj, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Jag har varit kär i dig i två år.
Fick idag veta att du skulle på middag hemma hos mig. Blev jätteglad och klädde upp mig. Nu sitter du här bredvid mig i soffan och håller på med din telefon. Tittar jag åt vänster kan jag se hjärtana du skickar till den där flickan, men jag väljer att se åt höger och fortsätta drömma. 19 maj, 2012 22:35 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Seriöst jag kommer dö.....FÖR JAG HAR SÅ TRÅKIGT :C inget kul o göra o ingen vill socalisera (vet inte om det är ens ett ord) Skrivet av Borttagen: Seriöst jag kommer dö.....FÖR JAG HAR SÅ TRÅKIGT :C inget kul o göra o ingen vill socalisera (vet inte om det är ens ett ord) forever alone mellllly ♥ ![]()
19 maj, 2012 22:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen