@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kommer inte in på mitt instagramkonto.. :c
Jag hade tydligen loggats ut, och nu kommer jag inte ihåg vilket användarnamn/lösenord som jag har. D: Jaja. Har skapat en ny iallafall. Är inte så aktiv på instagram, så egentligen var det inte så farligt. 19 maj, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Alltså, jag känner mig väldigt efter men...vad är det där "kik" alla pratar om? :o typ som sms fast gratis! ifall du skaffar det, LizzieHoran99 heter jag där! ;] Hur skaffar man det? x) öh.. ladda ner det där man laddar ner saker jag tror det finns till androids... i alla fall. o.o Har laddat ner det nu Heter chokladfabrik 8'D Jag har skickat ett meddelande till dig! :'D 19 maj, 2012 22:18 |
|
Borttagen
|
Någon som vill gif kriga?
19 maj, 2012 22:19 |
|
ikka
Elev |
Sverige leder alltså med 100-0 när debuttanten Markoolio får bollen...
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 maj, 2012 22:19 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av ikka: Sverige leder alltså med 100-0 när debuttanten Markoolio får bollen... Omg jag spelade sönder den låten när jag var mindre ♥ xD Fast nu har jag tappat bort mitt Markoolio-album ;__; Lizzie Lovegood: Jag såg det ♥ :'D 19 maj, 2012 22:21 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
http://www.youtube.com/watch?v=CZkpdbRMTHQ LOOOOOOL HEJ JAG HAR GJORT EN COVER PÅ THE A TEAM OKEJ BYE ![]()
19 maj, 2012 22:26 |
|
Borttagen
|
Jag kommer dö snart.
19 maj, 2012 22:26 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
19 maj, 2012 22:27 |
|
ikka
Elev |
19 maj, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Seriöst jag kommer dö.....FÖR JAG HAR SÅ TRÅKIGT :C inget kul o göra o ingen vill socalisera (vet inte om det är ens ett ord)
19 maj, 2012 22:29 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen