@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: avifors JAG HAR NÅGOT ATT BEKÄNNA JAG....JAG KALLAR DIG FÖR ''AVIFORRS'' OCH INTE ''AVIFORCE'' När alla (du) erkänner så måste jag också erkänna en sak. Det gör jag med! 19 maj, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Alltså, jag känner mig väldigt efter men...vad är det där "kik" alla pratar om? :o typ som sms fast gratis! ifall du skaffar det, LizzieHoran99 heter jag där! ;] 19 maj, 2012 22:07 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: avifors JAG HAR NÅGOT ATT BEKÄNNA JAG....JAG KALLAR DIG FÖR ''AVIFORRS'' OCH INTE ''AVIFORCE'' När alla (du) erkänner så måste jag också erkänna en sak. Det gör jag med! WOHO IM NOT ALONEEE ![]()
19 maj, 2012 22:08 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Alltså, jag känner mig väldigt efter men...vad är det där "kik" alla pratar om? :o typ som sms fast gratis! ifall du skaffar det, LizzieHoran99 heter jag där! ;] Hur skaffar man det? x) 19 maj, 2012 22:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Alltså, jag känner mig väldigt efter men...vad är det där "kik" alla pratar om? :o typ som sms fast gratis! ifall du skaffar det, LizzieHoran99 heter jag där! ;] Hur skaffar man det? x) öh.. ladda ner det där man laddar ner saker jag tror det finns till androids... i alla fall. o.o 19 maj, 2012 22:11 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Bara för att jag gillar er:
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 maj, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LilyLunaPotter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LilyLunaPotter: avifors JAG HAR NÅGOT ATT BEKÄNNA JAG....JAG KALLAR DIG FÖR ''AVIFORRS'' OCH INTE ''AVIFORCE'' När alla (du) erkänner så måste jag också erkänna en sak. Det gör jag med! WOHO IM NOT ALONEEE You most certainly am not! 19 maj, 2012 22:12 |
|
ikka
Elev |
Ååååååka pendeltåg
Jag är en loser baby Jag har inget körkort Ååååååka pendeltåg Jag är en loser baby Jag har inget körkort Ååååååka pendeltåg Jag är en loser baby Jag har inget körkort Ååååååka pendeltåg Jag är en loser baby Jag har inget körkort Ååååååka pendeltåg Jag är en loser baby Jag har inget körkort Ååååååka pendeltåg Jag är en loser baby Jag har inget körkort Ååååååka pendeltåg Jag är en loser baby Jag har inget körkort JAG ÄLSKAR GAMLA MARKOOLIO-LÅTAR ♥♥♥ ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
19 maj, 2012 22:16 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Twix: Alltså, jag känner mig väldigt efter men...vad är det där "kik" alla pratar om? :o typ som sms fast gratis! ifall du skaffar det, LizzieHoran99 heter jag där! ;] Hur skaffar man det? x) öh.. ladda ner det där man laddar ner saker jag tror det finns till androids... i alla fall. o.o Har laddat ner det nu Heter chokladfabrik 8'D 19 maj, 2012 22:16 |
|
ikka
Elev |
19 maj, 2012 22:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen