@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF
JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE 19 maj, 2012 21:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE VARFÖR INTE?!?!? o.o 19 maj, 2012 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE VARFÖR INTE?!?!? o.o JAG SKULLE GÅ PÅ TRÄFFEN I UPPSALA MEN JAG ÅKER TILL EFFIN' GRÄLLSTA RIDCENTER DEN DAGEN OCH JAG KÄNNER INTE TILL NÅGON ANNAN TRÄFF </3 MEEN VI SKA TRÄFFAS IAF 19 maj, 2012 21:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE VARFÖR INTE?!?!? o.o JAG SKULLE GÅ PÅ TRÄFFEN I UPPSALA MEN JAG ÅKER TILL EFFIN' GRÄLLSTA RIDCENTER DEN DAGEN OCH JAG KÄNNER INTE TILL NÅGON ANNAN TRÄFF </3 MEEN VI SKA TRÄFFAS IAF STACKARS DIG!! <//3 OCH VI KAN JU FAKTISKT KALLA DET FÖR EN MUGGLISTRÄFF TYCKER JAG 19 maj, 2012 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE VARFÖR INTE?!?!? o.o JAG SKULLE GÅ PÅ TRÄFFEN I UPPSALA MEN JAG ÅKER TILL EFFIN' GRÄLLSTA RIDCENTER DEN DAGEN OCH JAG KÄNNER INTE TILL NÅGON ANNAN TRÄFF </3 MEEN VI SKA TRÄFFAS IAF STACKARS DIG!! <//3 OCH VI KAN JU FAKTISKT KALLA DET FÖR EN MUGGLISTRÄFF TYCKER JAG OMG FICK NYSS EN IDÉ KIK? 19 maj, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE Ellie, det planeras ett lajv i Uppsala (ska klura vidare på idén) lite senare i sommar! 19 maj, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE VARFÖR INTE?!?!? o.o JAG SKULLE GÅ PÅ TRÄFFEN I UPPSALA MEN JAG ÅKER TILL EFFIN' GRÄLLSTA RIDCENTER DEN DAGEN OCH JAG KÄNNER INTE TILL NÅGON ANNAN TRÄFF </3 MEEN VI SKA TRÄFFAS IAF STACKARS DIG!! <//3 OCH VI KAN JU FAKTISKT KALLA DET FÖR EN MUGGLISTRÄFF TYCKER JAG OMG FICK NYSS EN IDÉ KIK? JA SÅG ATT DU SKICKAT NU 19 maj, 2012 22:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: JAG VILL GÅ PÅ NÅGON MUGGLISTRÄFF JAG VILL TRÄFFA ER MEN JAG KAN INTEEEEEEEEEEEEE Ellie, det planeras ett lajv i Uppsala (ska klura vidare på idén) lite senare i sommar! omg what AWESOME!!! *le dead* 19 maj, 2012 22:03 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
19 maj, 2012 22:05 |
|
Twix
Elev |
Alltså, jag känner mig väldigt efter men...vad är det där "kik" alla pratar om? :o
19 maj, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen