@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
HJÄLP
jag vill skriva en fanfiction. "we live together, and harry does all the cooking." 19 maj, 2012 20:03 |
|
Celebikai
Elev |
den där bilden är hemskt tbh det finns faktiskt förebilder nuförtiden, och britney är inte så hemsk D:< ![]()
19 maj, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: NO.den där bilden är hemskt tbh det finns faktiskt förebilder nuförtiden, och britney är inte så hemsk D:< Britney var säkert hemsk när denna bild gjordes. Hon har inte alltid vara America's sweeheart. Bilden talar inte om förebilder utom ikoner i samhället och vilka är det vi mest ser i dagens samhälle? 19 maj, 2012 20:06 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 20:17 |
|
Borttagen
|
Alltså åååh. </3
JAG VILL ATT MILAN STANKOVIC SKA TÄVLA FÖR SERBIEN I EUROVISION IGEN. Jag är typ den enda i hela Sverige som gillar honom känns det som. :c 19 maj, 2012 20:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: GUYS - CODE 143! Jag repeterar - vi har en kod röd! Fang HAR ALDRIG ÄTIT NUTELLA ELLER SNAPPLE ![]() ![]() omg, jag vet och han bara 'jag borde tagit chansen' FÖR HAN HADE EN CHANS ATT FÅ NUTELLA EN GÅNG 19 maj, 2012 20:29 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: GUYS - CODE 143! Jag repeterar - vi har en kod röd! Fang HAR ALDRIG ÄTIT NUTELLA ELLER SNAPPLE ![]() ![]() Ehm ... , inte jag heller :$ Dock har vi Nutella hemma. Kanske borde ta och smaka det någon gång? x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 20:31 |
|
Borttagen
|
Vad är Snapple för något?
19 maj, 2012 20:32 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad är Snapple för något? Sökte på Google (haha) och det är tydligen någon dricka x' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 maj, 2012 20:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen