Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dini99
Elev |
Jag saknar Pandan
Snälla, kom tillbx! ♥ Sluta spöka! >.< "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 mar, 2012 10:12 |
|
Anapneo
Elev |
This. Jag pratade med honom på Facebook igår, men han ville inte svara på någon utav mina frågor, jag antar att vi får vänta och se om våran älskade Pandis kommer tillbaka..
17 mar, 2012 15:29 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Anapneo: This. Jag pratade med honom på Facebook igår, men han ville inte svara på någon utav mina frågor, jag antar att vi får vänta och se om våran älskade Pandis kommer tillbaka.. Vi kan sakna Pandan tilsammans ♥ Och om du ser det här, Pandis, så måste du förstå, att du är en del av mugglis för mig! "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 mar, 2012 15:31 |
|
Pumpkin99
Elev |
17 mar, 2012 15:41 |
|
Dini99
Elev |
Alla killar är jobbiga </3 "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 17 mar, 2012 15:48 |
|
Borttagen
|
Min mens är sen, jag vill ha tillbaka den.. :<
Fast tror att det beror på att jag inte äter som man ska, och sedan att jag var ganska stressad över uppsatserna. Men nu är allt lungt. Förut det där med maten då.. 17 mar, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
17 mar, 2012 17:40 |
|
J-star Black
Elev |
hehe, nån känner sig illa behandlad ![]() ![]()
17 mar, 2012 18:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: hehe, nån känner sig illa behandlad Nej, jag är jobbig. Men det finns andra killar som inte är det 17 mar, 2012 18:09 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av J-star Black: hehe, nån känner sig illa behandlad Nej, jag är jobbig. Men det finns andra killar som inte är det haha, bra att du erkänner det ![]() ![]()
17 mar, 2012 18:11 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen