Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 jun, 2012 23:03 |
|
TacosPanda
Elev |
29 jun, 2012 23:03 |
|
-Patronus-
Elev |
30 jun, 2012 12:04 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Inget!!
speech! 30 jun, 2012 12:10 |
|
Ginny00
Elev |
Jag fick bokstaven: S
1. Flicknamn: Saga 2. Pojknamn: Simon 3. Märke/affär: Samsung? 4. Sak i badrummet: Spolknapp! xS 5. Plats/stad: Stockholm 6. Orsak att komma försent: Stopp i trafiken 7. Något man skriker: SLUTA 8. Film/serie: KOMMER INTE PÅ NÅGON 9. Något man dricker: Saft 10. Band/ artist: Swedish house Mafia 11. Djur: Surikat Gilla så får du en bokstav! 30 jun, 2012 12:16 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor!
30 jun, 2012 12:23 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
jag kmr vara i sthlm fredagen den 6e juli, söndagen den 15e (bara på kvällen) och hela dagen måndagen den 16e :3
speech! 30 jun, 2012 13:35 |
|
Wrackspurt
Elev |
Don't worry, you are just as sane as I am. 30 jun, 2012 15:53 |
|
MissWentz
Elev |
30 jun, 2012 16:24 |
|
Hp Luna
Elev |
Mugglare
Fått ett brev Köper en trollstav Är på perong 9¾ Förstaårselev Slåss mot trollet Räddar de vises sten Andraårselev Dricker polyjuice-elexir Räddar Ginny från basilisken Tredjeårselev Bemästrar patronumbesvärjelsen Räddar Sirus Fjärdeårselev På sidan 287... Slåss mot drakar Går på julbalen Simmar i sjön Vinner turneringen i magisk trekamp Femtårselev Startar Dumbledore's armé Mysterieavdelningen Sjätteårselev Är bra på trolldryckskonst Hämtar horrokruxen Sjundeårselev Förstör horrokruxerna Besegrar Voldmort Master of Death Master of Mugglis Hmmm.... JAOO Min tumblr
30 jun, 2012 16:41 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen