@ KLASSRUMMET
Forum > Off Topic > KLASSRUMMET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Badar efter stängning
6 maj, 2017 22:18 |
|
themarauder
Lärare |
Hej alla i klassrummet!! =)
Som vissa vet är jag tyävrr sjuk =( Vet tyvärr inte vad det är, men jag blir illamående från och till, får feber och känner mig väldigt fysiskt och psykiskt svag. Är mestadels sängliggandes =( Mugglarportalen är mitt sätt att "tänka på annat", och vet att ni uppskattar väldigt att jag ha klassrummet öppet. Frågan till er då om ni är okej med att vi kanske snöar in oss på teman jag har mycket kunskap om, eller om ni kanske hellre har klassrummet öppet när jag kan leverera de vanliga vääldigt random frågorna? Vad tycker ni? ♥ =) - just like themarauder 6 maj, 2017 22:31 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Hej alla i klassrummet!! =) Som vissa vet är jag tyävrr sjuk =( Vet tyvärr inte vad det är, men jag blir illamående från och till, får feber och känner mig väldigt fysiskt och psykiskt svag. Är mestadels sängliggandes =( Mugglarportalen är mitt sätt att "tänka på annat", och vet att ni uppskattar väldigt att jag ha klassrummet öppet. Frågan till er då om ni är okej med att vi kanske snöar in oss på teman jag har mycket kunskap om, eller om ni kanske hellre har klassrummet öppet när jag kan leverera de vanliga vääldigt random frågorna? Vad tycker ni? ♥ Helt okej att du väljer tema som du har hela tiden ♥ Det ska ju inte behöva vara för ansträngande för dig, och det blir lättare då för dig - och du är ju ändå lärare så ; ) Så kör så nu när du är sjuk ♥ Du ska inte behöva anstränga dig i onödan ♥ 6 maj, 2017 22:33 |
|
Borttagen
|
Jag tycker saker du har mycket kunskap om. Nu när du är sjuk så är det bättre om du inte anstränger dig och jag vet att man brukar vara väldigt trött.
Och så tycker jag det är kul att få veta nya saker man kanske aldrig sett förut x) Krya på dig♥ 6 maj, 2017 22:35 |
|
MerlinsBeard
Elev |
Jag e väldigt okej med att du ställer frågor du redan kan det blir lättast och roligast så tycker jag iaf =)
Och krya på dig!! Hoppas du blir bättre snart ♥
6 maj, 2017 22:36 |
|
themarauder
Lärare |
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Ni kan få välja ett nytt tema av några andra av mina "nördigheter" (kanske går tillbaka till Eva och Adam om en stund, hehe - har sett den alldeles för många ggr) Först till kvarn, ni kan välja utav dessa: Buffy Vänner How I met your mother New girl Vampire Diaries "Chick flicks" Disney =) - just like themarauder 6 maj, 2017 22:39 |
|
MerlinsBeard
Elev |
6 maj, 2017 22:39 |
|
Frivolt
Elev |
DISNEY!!!!!!!!
6 maj, 2017 22:40 |
|
themarauder
Lärare |
6 maj, 2017 22:40 |
|
MerlinsBeard
Elev |
6 maj, 2017 22:40 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen