Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Zendaya
Elev |
Jag kommer att åka från min dans direkt. Det är väl kl. 14:00?
3 okt, 2013 14:04 |
|
Borttagen
|
Alltså om ingen kommer går inte jag heller x) ^^ ïïïïïïï trema
3 okt, 2013 14:17 |
|
lumos1
Elev |
3 okt, 2013 14:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag o Mario kommer :EAlltså om ingen kommer går inte jag heller x) ^^ ïïïïïïï trema Men vart skulle vi träffas då? 3 okt, 2013 14:18 |
|
Zendaya
Elev |
Jepp, jag kommer. Möts vi i Gamla Stan stationen?
3 okt, 2013 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: ok, kl.14Jepp, jag kommer. Möts vi i Gamla Stan stationen? 3 okt, 2013 14:22 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kommer nog typ en halvtimme tidigare men k. Skrivet av Zendaya: ok, kl.14 Jepp, jag kommer. Möts vi i Gamla Stan stationen? 3 okt, 2013 14:23 |
|
Borttagen
|
3 okt, 2013 14:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: jag har en förälder med mig!Jag kommer att åka från min dans direkt. Det är väl kl. 14:00? 3 okt, 2013 14:47 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ok, men kl 14:00 då i Gamla Stan station.Skrivet av Zendaya: jag har en förälder med mig! Jag kommer att åka från min dans direkt. Det är väl kl. 14:00? 3 okt, 2013 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen