UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Jag tycker inte om Zara Larsson...Tycker hon är så sjukt överskattad -,- -.-
20 apr, 2016 16:30 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att se film i HD, det känns som att bilden är så skarp att det blir onaturligt. Visst, det kanske inte behöver vara stora pixelrutor, men en film behöver fan inte ligga på 1 terabyte för att vara sevärd.. O__l 21 apr, 2016 19:04 |
|
potterflicka
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om Zara Larsson...Tycker hon är så sjukt överskattad -,- -.- Åh, känner likadant! Tycker inte att hon är något speciellt. 21 apr, 2016 19:42 |
|
AuroraAlexius
Elev |
Jag är inte särskilt förtjust i Batman. Tycker både han och filmerna blir för seriösa, till en sån nivå att jag har svårt att ta det seriöst. Han ska vara så himla cool att jag tycker det slår över.
"I'm Batman" *superlåg och seriös röst* *jag är svart och svår* ~ Hogwarts kommer alltid finns där för att välkomna dig hem ~ 21 apr, 2016 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AuroraAlexius: Jag är inte särskilt förtjust i Batman. Tycker både han och filmerna blir för seriösa, till en sån nivå att jag har svårt att ta det seriöst. Han ska vara så himla cool att jag tycker det slår över. "I'm Batman" *superlåg och seriös röst* *jag är svart och svår* Det här känner jag mycket om Batman-filmer. Det finns verkligen ingen bra Batman-film om man ska se det ur ett Batman-perspektiv. Antingen är de fruktansvärt fåniga eller också alldeles för "men det måste ju vara lite nära verkligheten i alla fall" och den utgångspunkten fungerar inte med saker som grundar sig i serietidningar. 21 apr, 2016 22:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hatar att se film i HD, det känns som att bilden är så skarp att det blir onaturligt. Visst, det kanske inte behöver vara stora pixelrutor, men en film behöver fan inte ligga på 1 terabyte för att vara sevärd.. O__l Liknande känsla får jag också, tycker att för skarp bild tar bort känslan av att det är en film och inte typ en nyhetssändning. Det blir så naturligt att det blir onaturligt på nåt sätt. 3D-bio kan jag också ha svårt för, när jag såg Hobbit på 3D-bio fick jag känslan av att jag tittade på en skolpjäs eller nåt, det var som om min hjärna refererade "folk i fantasy-kläder" till sånt jag bara upplevt i verkligheten och inte till typ annan fantasy jag sett. Just för att bilden var så skarp och hade vissa djup. 22 apr, 2016 08:25 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om Zara Larsson...Tycker hon är så sjukt överskattad -,- -.- Jag gillar mycket av det hon står för, men blir så fruktansvärt provocerad av henne ibland och gillar henne inte som person 22 apr, 2016 18:43 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Frivolt: Jag tycker inte om Zara Larsson...Tycker hon är så sjukt överskattad -,- -.- Jag gillar mycket av det hon står för, men blir så fruktansvärt provocerad av henne ibland och gillar henne inte som person Same! lixom okey vissa saker har hon väl rätt i men lixom...hon är så överskattad -.- 22 apr, 2016 18:46 |
|
RoChu
Elev |
22 apr, 2016 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag hatar att se film i HD, det känns som att bilden är så skarp att det blir onaturligt. Visst, det kanske inte behöver vara stora pixelrutor, men en film behöver fan inte ligga på 1 terabyte för att vara sevärd.. O__l Liknande känsla får jag också, tycker att för skarp bild tar bort känslan av att det är en film och inte typ en nyhetssändning. Det blir så naturligt att det blir onaturligt på nåt sätt. 3D-bio kan jag också ha svårt för, när jag såg Hobbit på 3D-bio fick jag känslan av att jag tittade på en skolpjäs eller nåt, det var som om min hjärna refererade "folk i fantasy-kläder" till sånt jag bara upplevt i verkligheten och inte till typ annan fantasy jag sett. Just för att bilden var så skarp och hade vissa djup. Hah.. det känns som att det bara är jag som ogillar det! När jag fick igen min dator nyligen var LOTR, som jag precis laddat ner, borttaget och nerladdad i HD-version istället. Han trodde antagligen att han gjorde mig en tjänst men jag känner att jag antagligen kommer att ta bort allt utan att se. För att det, som du säger, inte ska kännas som en helt annan film. Det känns som att de tagit bilderna, lagt in i ett bildredigeringsprogram och höjt skärpan förbi 100 procent till typ... 500.. o_O 26 apr, 2016 01:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen