The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Rickard nånting tror jag han heter. Haha. ÖB- killens skämt är ju så klockrena. Gör aldrig det. ÄNNU drygare programledare och som sagt löjligt lite frågesport och mest blaha blaha. Hur någon orkar titta på det går över mitt förstånd. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 jun, 2013 15:03 |
|
Borttagen
|
Rana
Jag hörde (du vet, man här från någon som hör från någon-taktik här) att han ska vara lika "torr" och tro han är cool på riktigt. ÖB-killen. Och skämten kanske är väl okej, men hans sätt... och hans jävla skratt. Det sårar mig djupt av någon anledning. Tja. Det finns folk till allt 18 jun, 2013 17:16 |
|
A.k
Elev |
18 jun, 2013 18:05 |
|
SevLoveer
Elev |
Ello guys...
Jag har nu vart medlem på den här sidan i över ett år!!!Helt sjukt. Känns som två månader lol Någon som vill prata lite??( nu skriver man ju men meh) Jag har nu blivit helt beroende av CREEPYPASTA.COM ... Kolla....inte...upp...creepypasta... I warn u...du kommer aldrig tillbaks
18 jun, 2013 19:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Ello guys... Jag har nu vart medlem på den här sidan i över ett år!!!Helt sjukt. Känns som två månader lol Någon som vill prata lite??( nu skriver man ju men meh) Jag har nu blivit helt beroende av CREEPYPASTA.COM ... Kolla....inte...upp...creepypasta... I warn u...du kommer aldrig tillbaks Oh hai! Jag tar ditt råd på allvar och ska INTE kolla upp creepypasta... Så, what's up? 18 jun, 2013 20:43 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Ello guys... Jag har nu vart medlem på den här sidan i över ett år!!!Helt sjukt. Känns som två månader lol Någon som vill prata lite??( nu skriver man ju men meh) Jag har nu blivit helt beroende av CREEPYPASTA.COM ... Kolla....inte...upp...creepypasta... I warn u...du kommer aldrig tillbaks Oh hai! Jag tar ditt råd på allvar och ska INTE kolla upp creepypasta... Så, what's up? Just nu kollar jag på en bra ny serie på swefilmer,den heter Twisted :3 Och du??
18 jun, 2013 20:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Just nu kollar jag på en bra ny serie på swefilmer,den heter Twisted :3 Och du?? Aha. Vad handlar den om? Jag försöker hitta nya serier att se, höhö :3 Jag tittar på Léon. Min favoritfilm från barndomen 18 jun, 2013 21:06 |
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Just nu kollar jag på en bra ny serie på swefilmer,den heter Twisted :3 Och du?? Aha. Vad handlar den om? Jag försöker hitta nya serier att se, höhö :3 Jag tittar på Léon. Min favoritfilm från barndomen Det är en helt ny serie som handlar om en unge som mördade sin faster, sedan efter fem år i fängelse kommer han tillbaka till skolan och ja... tänker inte spoila :3
18 jun, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
InspiredPsycho;
Alltså, det där blogginlägget. Ni är så himla fina tillsammans att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag fällde några manliga tårar när jag läste om din dröm... *kram* Och alltså... "Och nu när jag ändå håller på att dö, så kan jag berätta en sak" ![]() "jag tror jag är kär i dig" ![]() "Jag tror jag känner likadant." ![]() ![]() ![]() Även om jag visste ungefär hur historien skulle sluta satt jag och skrek åt min dator. Det var nog inte så vackert, haha. 18 jun, 2013 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av SevLoveer: Skrivet av Borttagen: Skrivet av SevLoveer: Just nu kollar jag på en bra ny serie på swefilmer,den heter Twisted :3 Och du?? Aha. Vad handlar den om? Jag försöker hitta nya serier att se, höhö :3 Jag tittar på Léon. Min favoritfilm från barndomen Det är en helt ny serie som handlar om en unge som mördade sin faster, sedan efter fem år i fängelse kommer han tillbaka till skolan och ja... tänker inte spoila :3 Kanske borde kolla upp då KossanBerta HAHAHAHA DINA GIFS. MEN GUD. De visar precis det jag kände just då :c Jag blir alltid så förvånad över att folk tycker att vi är "så fina tillsammans", haha. Men jag blir glad när folk säger så. Och ja, drömmen kan gå och ta sig. Idag/inatt hade jag "bättre" drömmar. Manliga tårar, indeed förväntade mig inget annat. 18 jun, 2013 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen