@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Lillasyster: Jag har lärt mig att cykla utan händer!
Mamma: Ohh, det har jag aldrig kunnat. Pappa: HAHAHAHA, skämtar du eller... Det är bra när pappa är hemma. Allt bli så mycket roligare då. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 maj, 2012 17:51 |
|
Kintsugi
Prefekt |
DET SÄMSTA MED DAGENS TENTOR I PRAKTISKT SPRÅKFÄRDIGHET, TEXTKURS OCH SKRIFTSYSTEM ÄR ATT JAG NU MISSTÄNKER ATT JAG KAN SNUBBLA PÅ ETT VG!!! :O:O
DET GICK SÅ GALET HIMLA BRA PÅ PROVEN! MEN JAG HAR TID ATT SE SERIER IGEN OCH TA DET LUGNT! ...hur tar man det lugnt? Har tre lediga dagar kvar innan jobb och vet inte vad jag skall göra med all tid? oh my... ps. krydda på med caps - lite med flit ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 maj, 2012 17:54 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på att bli vegetarian..
Fast jag ska fortfarande äta kyckling, fisk och kött. Då klarar jag mig. 19 maj, 2012 17:56 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att bli vegetarian.. Fast jag ska fortfarande äta kyckling, fisk och kött. Då klarar jag mig. Vegitariska köttbullar är typ det godaste som finns
19 maj, 2012 17:58 |
|
baramin
Elev |
IMMA GET YOUR HEART RACING IN MY SKIN-TIGHT JEANS BE YOU TEENAGE DREAM TONIGHT.
Saker som är lite jobbiga att erkänna: har knappt lyssnat på något annat än Glees verision av ^ under hela lovet. Men det är ok. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 19 maj, 2012 17:58 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att bli vegetarian.. Fast jag ska fortfarande äta kyckling, fisk och kött. Då klarar jag mig. Vegitariska köttbullar är typ det godaste som finns Ja! (inte det där i frysdisken utan när man gör själv med qournfärs ♥). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 19 maj, 2012 17:59 |
|
beccie99
Elev |
jag är supertrött nu. sitter framför datorn med en film omkring mig.
Det var allt jag hade att säga, men troligtvis var det ingenting vettigt... :/ 19 maj, 2012 17:59 |
|
LoonyMe
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av LoonyMe: Skrivet av Borttagen: Jag funderar på att bli vegetarian.. Fast jag ska fortfarande äta kyckling, fisk och kött. Då klarar jag mig. Vegitariska köttbullar är typ det godaste som finns Ja! (inte det där i frysdisken utan när man gör själv med qournfärs ♥). this och så älskar jag vegetarisk schnitzel. Direkt från frysdisken
19 maj, 2012 18:01 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 18:10 |
|
si_tonks
Elev |
19 maj, 2012 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen