The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Jag är sjuk å så ska man på läger imorgon... D:
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 16 jun, 2013 21:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Rut Luna: Häjsan! -Det var ett tag sen, ja? - Känner du inte igen mig? Det är ju jag! Rut Luna, med George Harrison-fejs! Hallu! Hur är läget? :3 Skrivet av A.k: Jag är sjuk å så ska man på läger imorgon... D: Krya på dig! ♥ ______________ Alltså ugh. Det där med att avsky romantik och sen vilja hitta på något med sin pojkvän går ju sällan ihop. Han går inte med på att måla hans ansikte igen, av någon anledning (han blev ju så vacker med spindeln i ansiktet) Ohwell. Får väl hitta på annat... 16 jun, 2013 21:50 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av A.k: Jag är sjuk å så ska man på läger imorgon... D: Krya på dig! ♥ ______________ Alltså ugh. Det där med att avsky romantik och sen vilja hitta på något med sin pojkvän går ju sällan ihop. Han går inte med på att måla hans ansikte igen, av någon anledning (han blev ju så vacker med spindeln i ansiktet) Ohwell. Får väl hitta på annat... Tack! ♥ Men, egentligen är jag liksom glad för att jag är inte så sjuk att jag mår jätte dåligt men tillräckligt för att jag ska få titta på film, äta glass och skippa mitt friidrottsläger. "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 16 jun, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Du blir älskad av mig om du trycker här
Jag har skrivit av mig nu. Det viktigaste. Och usch för drömmar. Just sayin' 18 jun, 2013 00:12 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Du blir älskad av mig om du trycker här Jag har skrivit av mig nu. Det viktigaste. Och usch för drömmar. Just sayin' Drömmen </3 Men dude, jag kommer inte över hur äckligt gulliga ni är. Speciellt efter den långa texten om när ni blev tillsammans. Jag vill inte ens spy på er, och jag vill spy på alla äckligt gulliga par, vänner eller ej. What's up with that?! ^ | Lulz. Det här är Ninas sätt att säga att hon gillar en. Eller nåt. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 jun, 2013 05:30 |
|
Borttagen
|
Rana
Haha, ja... jag var helt överkänslig där och kände att skriva om något som jag blir så glad över. Du är för söt! ♥ Please do not throw up. Om det inte blir något sött Pumpkin-aktigt dock. But yes. Jag har lite samma sak när det gäller par. Särskilt såna som inte kan ta fingrarna bort från varandra bland andra vänner... Och man tackar. Du är ju liksom, bäst 18 jun, 2013 14:07 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
Jag förstod det. Och jag gillade det. Hahaha. Njea. Jag tror inte en spyende pumpa är alltför sött. Eller hur. Liksom please, det där kan ni väl hålla i enrum. Vi vet att ni är ett par, ni behöver inte visa det. DU är bäst. Och *SUCK* Postkodlotteriet-försäljare. Jag lovar han lärde sig på försäljar-kursen att använda kundens namn ofta för att skapa förtroende av något slag. Seriöst. 3 minuter och han anväde mitt namn mer än jag gör på en stor fest bland människor jag inte känner. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 jun, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
Rana
Höhö Hmm. Kanske inte. Så länge den inte spyr upp regnbågar och enhörningar... men då är det mest bara creepy. Men åh ja. Så jävla störande. Please, behave. Typ. HAHAHAHAHA. Oh my. Men du gav inte efter, va? Vavavavava?! Postkodlotteriet... suck. 18 jun, 2013 14:18 |
|
MizzNina
Elev |
Ralice
ALL of the time. ♥ Hahaha. Då hade nog jag också blivit rädd. Eller hur! Nej, aldrig i livet. Jag gillar frågesporter på teve, men Postkodlotteriet är ju det allra tråkigaste att titta på. Mellan reklamen och prisutdelningarna och mellansnacket så blir det ju ungefär 7 minuters frågesport på det. ' Så drygt. Nej hellre "vem vet mest?" Eller "Är du smartare än en femteklassare" dem är ju roliga och God bless SvT. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 18 jun, 2013 14:23 |
|
Borttagen
|
Rana
Det förstår jag xD Oh. "Vem vet mest?" ♥ Fast jag ogillar killen som håller i allt det där, typ. Är dålig på deras namn, höhö... men jag tycker han är så dryg, och tror att hans skämt är roliga. Dock slår det ju inte snubben från ÖBs reklamer. Oh well. Jag har faktiskt aldrig tittat på Postkodlotteriet. Ralph bless. 18 jun, 2013 14:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen