The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren haha klart det heter zombiealism xD heter det zbay så heter det självklart zombiealism xD Sounds awesome. >8D ZOMBIEALISM! Skrivet av Magiska mugglaren: Alex ja det måste du. Kanske kan kalla mej Neverex, blir ett shipnamn mellan mig, nathaniel och t-rex. fast då kom ju inte du på det. Of course I have Neverex... Hmm... That sounds cool. :3 . .
10 jun, 2013 09:27 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
TRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLÅLÅLÅLÅÅLÅLÅLÅLÅLÅÅL
LLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLÅLÅLÅÅLÅL TRORLORLROLROLROLOLOLL såmmarlåv MOAHAHAHHA förlåt. sugar rush eller något ♥ kladdkaka ♥ speech! 10 jun, 2013 12:44 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Nu mår jag också skit.
Känner mig så dålig och medelmåttig. Inte speciell för någon. Inte populär någon stans, alls. Jag får inga kramar när jag kommer in i korridoren. Ingen skriker "EVELINA" om det inte hänt nånting särskilt och de flesta runt mig är bara jobbiga och de enda jag gillar vill vara med dem eller dissar mig.
10 jun, 2013 20:05 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Gosh.. mår verkligen skit nu.
speech! 13 jun, 2013 09:35 |
|
Minidjuret
Elev |
*Kram* Är du sjuk eller något som hänt? Magiska mugglaren Förlåt att jag såg det nu. Mår du bättre idag? Ibland känner man sig medelmåttig och som om alla andra är lite bättre än en själv. Men det är fel, för man är speciell och bäst! Du är en fin person, och även om folk inte skriker Evelina för glatta livet när du kommer i korridoren, så finns det säkert många som tycker om dig där! 13 jun, 2013 10:09 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Minidjuret
Ja, jag mår bättre nu.4 Tror att det är för att jag inte får träffa mina fina vänner på aktiviteterna på sommarlovet som gör att jag plötsligt mår skit. Men det känns bättre. Och tack, det värmde. finis ♥
13 jun, 2013 18:00 |
|
Borttagen
|
Hehehehehehe. Jag orkade ta mig till skolavslutningen trots allt. Fick veta att jag inte ska sommarjobba på teatern, så det blir äldreboendet som gäller i två veckor. Money is money, och jag föredrar äldre före unga och dumma, och tröga... och ja, you name it.
På lördag ska jag på mugglisträff i Uppsala Efter det ska jag och Hanna ha tjejkväll med Andreas, med lite rött vin och Fireball. Och någon dum romantisk film, och god mat. Tänker inte ens fråga hur det är med er då ni typ aldrig svarar. Utgår från att alla lever och så. 13 jun, 2013 23:05 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänker inte ens fråga hur det är med er då ni typ aldrig svarar. Utgår från att alla lever och så. Bara för det. Bara för det! Heeej Alice. Hur var det på avslutningen då? ^^ Jag lever. Helt galet trött efter terminen, det kommer ta flera veckor att vila upp mig igen. XD Men nu är det lov. ^^ Så en massa böcker och spel och bilder att redigera! 13 jun, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Tänker inte ens fråga hur det är med er då ni typ aldrig svarar. Utgår från att alla lever och så. Bara för det. Bara för det! Heeej Alice. Hur var det på avslutningen då? ^^ Jag lever. Helt galet trött efter terminen, det kommer ta flera veckor att vila upp mig igen. XD Men nu är det lov. ^^ Så en massa böcker och spel och bilder att redigera! Typ helt värdelöst, faktiskt. De kom på den briljanta idéer att ha pepparkakor och glass till fika. Ett år och ingen kom ihåg att jag inte tycker om varken det ena eller det andra... fast jag bryr mig inte mycket så. Ja, det kan jag förstå att du är. För mig räcker det inte ens med de 67 kommande dagar (som de så trevligt var tvungna att påpeka...) för att vila upp mig och så får jag dubbelt så mycket nästa år än resten av klassen. Oh yes, yippi. Och en jävla uppgift över sommarlovet. Yesyes, cause that's what people like. Böcker och spel låter trevligt! Något speciellt eller bara saker som kommer kännas.. bra? 13 jun, 2013 23:28 |
|
Rut Luna
Elev |
Häjsan!
-Det var ett tag sen, ja? - Känner du inte igen mig? Det är ju jag! Rut Luna, med George Harrison-fejs! Jag är faktiskt död. 16 jun, 2013 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen