The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
9 jun, 2013 18:34 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Galna spelmakaren haha jag får söka skydd då xD jag tror de äter varandra då de äter ju hjärnor så då har de väl några i sig
9 jun, 2013 18:38 |
|
AlexZz
Elev |
Vampyrspöknallebjörnspökprinsessan
Yes. >8D Undrar om det fortfarande heter kannibalism då... zombiealism. XD Eve - jag måste skaffa ett coolt nickname till dig. What about Eve-Rex? xD Eller låter det som schampo? o-o You got a point there. . .
9 jun, 2013 18:45 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Alex ja det måste du.
Kanske kan kalla mej Neverex, blir ett shipnamn mellan mig, nathaniel och t-rex. fast då kom ju inte du på det. Of course I have
9 jun, 2013 19:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Galna spelmakaren haha klart det heter zombiealism xD heter det zbay så heter det självklart zombiealism xD
![]()
9 jun, 2013 19:33 |
|
Borttagen
|
Sjukt roligt att sitta och gråta (y)...
(yes, jag vet, varje gång jag skriver här så förstår jag er stämning, sry. *försvinner*) 9 jun, 2013 20:23 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sjukt roligt att sitta och gråta (y)... (yes, jag vet, varje gång jag skriver här så förstår jag er stämning, sry. *försvinner*) nej! gör inte det.. vet hur det är. gjorde det på lägret. Särskilt när jag kom in och alla såg så himla glada ut och så fick jag typ ingen choklad och bara broke. Och pappa typ trodde att det bara var därför eftersom han är så trög och jag dissar dig inte nu, måste bara sova!
9 jun, 2013 20:43
Detta inlägg ändrades senast 2013-06- 9 kl. 21:29
|
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sjukt roligt att sitta och gråta (y)... (yes, jag vet, varje gång jag skriver här så förstår jag er stämning, sry. *försvinner*) Säker på att du inte vill prata om det? Det känns så hemskt att veta att du inte är okej. *Kram* Jag hoppas det löser sig! 9 jun, 2013 21:27 |
|
A.k
Elev |
Detta är mitt sista inlägg från min (älskade) dator som imorgon tas ifrån mig eftersom det är en skoldator och eftersom jag slutar måste den lämnas in.
</3 "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 9 jun, 2013 22:07 |
|
MizzNina
Elev |
Commandant of Auschwitz beställd!
Whoop whoop! "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 10 jun, 2013 08:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen