The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Cara
Jag vet. Och Sixten äör speciellt gosig när jag tillbringat några nätter på soffan, vilket inte var planerat jag råkade somna framför teven bara. Men jag älskart, jag tycker det är världens mysigaste att vakna och se att han ligger och sover precis jämte mig på min kudde. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jun, 2013 16:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Alice' Den kom precis ut ur ugnen *skicker virituell bit* akta den är varm. Gjorde choklad bollar. Och jag känner igen dte där med facebook, har en "vanlig" också ju och den är ganska deprimerande, ibland. Men man måste ju gå in ibland och kolla läget. Och mamma tänker att jag borde ha sett saker. *tar emot* Tack. Jo jo, men nu menar jag facebook som jag tog bort men man kan ändå komma åt. Som idag. Jag har ju båda mina ex på den... the joy, liksom -.- 9 jun, 2013 16:49 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: Alice' Den kom precis ut ur ugnen *skicker virituell bit* akta den är varm. Gjorde choklad bollar. Och jag känner igen dte där med facebook, har en "vanlig" också ju och den är ganska deprimerande, ibland. Men man måste ju gå in ibland och kolla läget. Och mamma tänker att jag borde ha sett saker. *tar emot* Tack. Jo jo, men nu menar jag facebook som jag tog bort men man kan ändå komma åt. Som idag. Jag har ju båda mina ex på den... the joy, liksom -.- Aha, jag förstår Vad görs dåh? (inte får att byta ämne men för att driva konversationen framåt)
9 jun, 2013 16:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Aha, jag förstår Vad görs dåh? (inte får att byta ämne men för att driva konversationen framåt) Läser lite om seriemördare. Har en kompis som på sistone har fått för sig att han kan allt om seriemördare. Synd att han blandar ihop alla bara, och sen inte kan namn på dem, liksom. Sist satt jag där vid dammen och fick kommentera hela tiden... Annars sitter jag på min säng (dubbelsäng ftw! nu får jag och Andreas plats, OCH Hamlet också) och äter Mentos. Fick veta att vi typ inte har mycket att göra i skolan imorgon (woopwoop) och ja. Funderar på att spela nåt spel *Alice har ett tråkigt liv* 9 jun, 2013 17:06 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: Aha, jag förstår Vad görs dåh? (inte får att byta ämne men för att driva konversationen framåt) Läser lite om seriemördare. Har en kompis som på sistone har fått för sig att han kan allt om seriemördare. Synd att han blandar ihop alla bara, och sen inte kan namn på dem, liksom. Sist satt jag där vid dammen och fick kommentera hela tiden... Annars sitter jag på min säng (dubbelsäng ftw! nu får jag och Andreas plats, OCH Hamlet också) och äter Mentos. Fick veta att vi typ inte har mycket att göra i skolan imorgon (woopwoop) och ja. Funderar på att spela nåt spel *Alice har ett tråkigt liv* Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: Aha, jag förstår Vad görs dåh? (inte får att byta ämne men för att driva konversationen framåt) Läser lite om seriemördare. Har en kompis som på sistone har fått för sig att han kan allt om seriemördare. Synd att han blandar ihop alla bara, och sen inte kan namn på dem, liksom. Sist satt jag där vid dammen och fick kommentera hela tiden... Annars sitter jag på min säng (dubbelsäng ftw! nu får jag och Andreas plats, OCH Hamlet också) och äter Mentos. Fick veta att vi typ inte har mycket att göra i skolan imorgon (woopwoop) och ja. Funderar på att spela nåt spel *Alice har ett tråkigt liv* Men det verkar ju ganska trevligt ändå. Själv har jag nog inte heller nåt liv. På tal om seriemördare har jag en bok som heter "Alfred Hitchcock sa lagt kort ligger" den är skriven av just honom och handlar om hur man mördar folk. Den ska jag läsa någon gång. Och känslan när pappa ser jätte allvarlig ut och frågar vilka jag ringer till förutom dem.
9 jun, 2013 17:15 |
|
Borttagen
|
Eve
Tja.. jag vill helst läsa The Stranger beside me Tycker dessutom det är riktigt intressant hur Ted Bundy jobbade på Suicide Helpline, med tanke på att han mördade Haha. Så du får inte ringa andra? Jag ringer nästan aldrig någon. Möjligtvis mamma eller Andreas, men resten får klara sig utan mig. Svara gör jag ju inte heller så ofta. Höhö. Förslag på några coola spel man kan spela? Helst typ lost objects och så xD 9 jun, 2013 17:24 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eve Tja.. jag vill helst läsa The Stranger beside me Tycker dessutom det är riktigt intressant hur Ted Bundy jobbade på Suicide Helpline, med tanke på att han mördade Haha. Så du får inte ringa andra? Jag ringer nästan aldrig någon. Möjligtvis mamma eller Andreas, men resten får klara sig utan mig. Svara gör jag ju inte heller så ofta. Höhö. Förslag på några coola spel man kan spela? Helst typ lost objects och så xD Ted bundy verkar cool. Egentligen handlade det om att jag nog ska byta telefon nummer. Hann bara såg arg ut för att han är sån. Och jag ringer typ aldrig någon heller. Bara klasskompisar när vi har något viktigt att prata om
9 jun, 2013 17:38 |
|
Borttagen
|
Eve
Cool är nog inte det rätta ordet, med tanke på att han var en seriemördare. Intressant däremot. Aha, I see! Nu ska jag iaf försöka hitta nåt dumt spel så jag kan bli upptagen... see ya 'round 9 jun, 2013 17:40 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha aa verkligen xDSkrivet av Cara Riddle: Ja! Det skulle vara awesome. 8DGalna spelmakaren haha jag får göra det xD det hade varit underbart ♥ ja vi får hoppas på det haha nej och jag misstänker att jag håller på att bli zombie xD Yepperoni. Häftigt, då kan du infektera hela världen så blir vi en zombie-värld. >8D haha xD nja det vet jag inte xD Ninjan haha det är tur att du inte är som jag och typ putter på mina katter i sömnen xD ![]()
9 jun, 2013 18:16 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Dessutom kan jag attackera dig varje dag... *evil smile*Skrivet av AlexZz: haha aa verkligen xDSkrivet av Cara Riddle: Ja! Det skulle vara awesome. 8DGalna spelmakaren haha jag får göra det xD det hade varit underbart ♥ ja vi får hoppas på det haha nej och jag misstänker att jag håller på att bli zombie xD Yepperoni. Häftigt, då kan du infektera hela världen så blir vi en zombie-värld. >8D haha xD nja det vet jag inte xD Undrar hur det är att leva i en zombievärld som liksom bara är zombies... skulle de dö av hunger då? Eller skulle de äta varandra? o_o . .
9 jun, 2013 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen