@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead :Skrivet av Borttagen: omg </3 jag som gärna skulle sett Finland i final igen. Herregud, vi är så gott som ute ur Ishockey VM.... Ryssland-Finland 4-1 ![]() Nejmenvadfanärdethär.... 6-1 till Ryssland!!!!!!!!! Nej nu går jag och dör i ett hörn... 19 maj, 2012 15:13
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-19 kl. 15:17
|
|
LunaLovegood1
Elev |
19 maj, 2012 15:16 |
|
LoonyMe
Elev |
19 maj, 2012 15:18 |
|
Sovsvampen
Elev |
Trolololo, låg i en säng med två killar och sov i fyra timmar, dog av värme och är lagom trött nu.
Killar tar upp mycket plats i sängen, just saying. Sedan klagar dom på att dom inte har någon plats. Bitches please, låg närmast väggen och i ett hål.
19 maj, 2012 15:20 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead :Skrivet av Borttagen: omg </3 jag som gärna skulle sett Finland i final igen. Herregud, vi är så gott som ute ur Ishockey VM.... Ryssland-Finland 4-1 ![]() Nejmenvadfanärdethär.... 6-1 till Ryssland!!!!!!!!! Nej nu går jag och dör i ett hörn... ![]() Jag orkar inte. 19 maj, 2012 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead :Skrivet av Borttagen: Skrivet av scarhead :Skrivet av Borttagen: omg </3 jag som gärna skulle sett Finland i final igen. Herregud, vi är så gott som ute ur Ishockey VM.... Ryssland-Finland 4-1 ![]() Nejmenvadfanärdethär.... 6-1 till Ryssland!!!!!!!!! Nej nu går jag och dör i ett hörn... ![]() Jag orkar inte. 6-2 Lite epic mål det bara... Mellan två spelare och mellan målvaktens ben. Lite mindre pinsamt blev det för oss då ^^ 19 maj, 2012 15:31 |
|
reckless
Elev |
Man kan inte ta tid med min nya mobil.. Mwäääh
CharmBlood26477 @ Pottermore 19 maj, 2012 15:32 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
Skrivet av Sovsvampen: Trolololo, låg i en säng med två killar och sov i fyra timmar, dog av värme och är lagom trött nu. Killar tar upp mycket plats i sängen, just saying. Sedan klagar dom på att dom inte har någon plats. Bitches please, låg närmast väggen och i ett hål. Jadu, jag sover med min giraff Bobski, han tar också mycket plats ![]()
19 maj, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Jag gjorde i ordning min lekstuga idag. Stolarna är ifrån när jag var cirka fem år och nu är jag tolv. You are never to old to play!
19 maj, 2012 15:52 |
|
Borttagen
|
19 maj, 2012 16:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

:










Mugglarportalen