The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
Galna spelmakaren wiii det hade verkligen varit underbart ♥
det låter som en bra ide ^^ jag hostar något enormt men annars är det fin fint ^^ sj då? ♥ Ninjan haha men det är så katter är ![]()
9 jun, 2013 11:11 |
|
AlexZz
Elev |
Vampyrspöknallebjörnspökprinsessan
Yes! Fast det åskar ändå... Så det är coolt. xD Jao, men jag måste bestämma om jag ska ha en likadan eller om jag ska spara mer och försöka få fatt på en annan dator. xD Jag hostar också, slemhosta dessutom så det gör ont varenda jäkla gång jag hostar. D'x . .
9 jun, 2013 12:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
Galna spelmakaren jag har inte haft åska på jätte länge
kanske en ny om den här inte är så bra? xD naw stackare ![]()
9 jun, 2013 13:43 |
|
AlexZz
Elev |
Vampyrspöknallebjörnspökprinsessan
Flytta till Gimo, vi har åska rätt ofta. :3 Och du kommer bo i närheten av mig och Tjvinnosaurus. Fast jag kommer ju köpa en ny, bara en ny likadan. X'D Men samtidigt så är det mest för att se hur länge den här datorn överlever... Hopefully til' I am able to get a new one. Detsamma. XD Hosta är aldrig roligt. . .
9 jun, 2013 14:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Magiska mugglaren: Btw, det du skrev om att du kände dig oviktig, känner igen mig. Spenderade en halv helg med ett tänka ut ett långt deprimerat inlägg om hur sköt jag mådde och hur jag bara kände mig som en medelmåtta. Blev bara lite gråt. Jag hatar när man känner så... Själv spenderade jag helgen med dokumentärer om seriemördare, olika spel och sömn. Och så igår kväll kom Andreas hit då, men han åkte imorse igen. Ganska surt för nu ska han börja jobba imorgon och så jobbar han till slutet av augusti, vilket innebär att han inte kan sova över på vardagar... och så jobbar han midsommar och båtveckan också. *suck* förbannade arbetsnarkoman. Jag lär iaf försöka ignorera verkligheten nu. Hur mår du idag? 9 jun, 2013 14:16 |
|
Cara Riddle
Elev |
Galna spelmakaren haha jag får göra det xD det hade varit underbart ♥
ja vi får hoppas på det haha nej och jag misstänker att jag håller på att bli zombie xD ![]()
9 jun, 2013 14:19 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Magiska mugglaren: Btw, det du skrev om att du kände dig oviktig, känner igen mig. Spenderade en halv helg med ett tänka ut ett långt deprimerat inlägg om hur sköt jag mådde och hur jag bara kände mig som en medelmåtta. Blev bara lite gråt. Jag hatar när man känner så... Själv spenderade jag helgen med dokumentärer om seriemördare, olika spel och sömn. Och så igår kväll kom Andreas hit då, men han åkte imorse igen. Ganska surt för nu ska han börja jobba imorgon och så jobbar han till slutet av augusti, vilket innebär att han inte kan sova över på vardagar... och så jobbar han midsommar och båtveckan också. *suck* förbannade arbetsnarkoman. Jag lär iaf försöka ignorera verkligheten nu. Hur mår du idag? bättre än då, nu ska jag baka kladkaka och det är bra.
9 jun, 2013 14:27 |
|
Borttagen
|
Eve
Mysigt. Själv mår jag otroligt dåligt och är bara jättegrinig... Lyckades råka logga in på gammal facebook också. Inte mår man bättre av det kan jag ju säga. 9 jun, 2013 14:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Ja! Det skulle vara awesome. 8DGalna spelmakaren haha jag får göra det xD det hade varit underbart ♥ ja vi får hoppas på det haha nej och jag misstänker att jag håller på att bli zombie xD Yepperoni. Häftigt, då kan du infektera hela världen så blir vi en zombie-värld. >8D . .
9 jun, 2013 15:37 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Alice'
Den kom precis ut ur ugnen *skicker virituell bit* akta den är varm. Gjorde choklad bollar. Och jag känner igen dte där med facebook, har en "vanlig" också ju och den är ganska deprimerande, ibland. Men man måste ju gå in ibland och kolla läget. Och mamma tänker att jag borde ha sett saker.
9 jun, 2013 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen