The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
tjabatjenahallåååå hur äre me er? ^__^
gosh saknar när jag var skitaktiv här speech! 8 jun, 2013 21:47 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jun, 2013 21:50 |
|
Leonora
Elev |
Så slipper man män som kommer fram med simmig blick och väser "Jag vet att du vill"
Det är så sexigt. Not. ![]() ![]()
8 jun, 2013 21:52 |
|
Cara Riddle
Elev |
^ aa verkligen. Jag blir bara frustrerad när folk säger sånt
![]()
8 jun, 2013 21:54 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Fast då skulle jag varit sjuk på grund av en mer awesome anledning än kallt poolvatten... X'DGalna spelmakaren haha det hade jag antagligen med varit xD ja är med Louise ^^ dd? :p Svär över min dator. XD Har ni roligt? . .
8 jun, 2013 23:13 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha ja det är sant xDSkrivet av Cara Riddle: Fast då skulle jag varit sjuk på grund av en mer awesome anledning än kallt poolvatten... X'DGalna spelmakaren haha det hade jag antagligen med varit xD ja är med Louise ^^ dd? :p Svär över min dator. XD Har ni roligt? Vrf då? Aa det har vi ![]()
8 jun, 2013 23:27 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Antingen regnrum eller att ha ett moln i mitt rum... det skulle också vara coolt.Skrivet av AlexZz: haha ja det är sant xDSkrivet av Cara Riddle: Fast då skulle jag varit sjuk på grund av en mer awesome anledning än kallt poolvatten... X'DGalna spelmakaren haha det hade jag antagligen med varit xD ja är med Louise ^^ dd? :p Svär över min dator. XD Har ni roligt? Vrf då? Aa det har vi För att den typ faller sönder. xD Nice. ^^ . .
9 jun, 2013 00:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: regnmoln på burk hade varit jätte nice xDSkrivet av Cara Riddle: Antingen regnrum eller att ha ett moln i mitt rum... det skulle också vara coolt.Skrivet av AlexZz: haha ja det är sant xDSkrivet av Cara Riddle: Fast då skulle jag varit sjuk på grund av en mer awesome anledning än kallt poolvatten... X'DGalna spelmakaren haha det hade jag antagligen med varit xD ja är med Louise ^^ dd? :p Svär över min dator. XD Har ni roligt? Vrf då? Aa det har vi För att den typ faller sönder. xD Nice. ^^ Det lät mindre bra xD Aa ![]()
9 jun, 2013 00:20 |
|
MizzNina
Elev |
Söt Sixten är ibland.
Först ligger han väldigt nära med huvudet på min kudde halva natten. Sen när jag vaknar så traskar han ett par varv fram och tillbaka i sängen bara för att skaka på hela kroppen så dreglet yr. Det är så man får en morgondusch. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jun, 2013 07:44 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Att kunna få fram åska och stuffs närsomhelst skulle också vara coolt.Skrivet av AlexZz: regnmoln på burk hade varit jätte nice xDSkrivet av Cara Riddle: Antingen regnrum eller att ha ett moln i mitt rum... det skulle också vara coolt.Skrivet av AlexZz: haha ja det är sant xDSkrivet av Cara Riddle: Fast då skulle jag varit sjuk på grund av en mer awesome anledning än kallt poolvatten... X'DGalna spelmakaren haha det hade jag antagligen med varit xD ja är med Louise ^^ dd? :p Svär över min dator. XD Har ni roligt? Vrf då? Aa det har vi För att den typ faller sönder. xD Nice. ^^ Det lät mindre bra xD Aa Jao, men jag ska försöka spara ihop till en ny. x3 So, how are you? x3 . .
9 jun, 2013 11:10 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen