The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Kompissjuka är awesome. x3Skrivet av AlexZz: yeay kompissjuka xD tack ♥Skrivet av Cara Riddle: Galna Spelmakaren naw vi kan vara sjuka ihop ♥ och krya på dig ♥ Lätt att dem har xD Wey! Kompis-sjuklingar! ♥ Detsamma. ♥ Ofc. De har något som heter regn rum och där regnar det precis överallt förutom där du står. X3 omg jag vill ha ett sånt rum ^^ Jag med. owo Det skulle vara så awesome. . .
8 jun, 2013 18:44 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
8 jun, 2013 18:53 |
|
Borttagen
|
ASDFGHJKLDAUYGHDIOÖKDAJHKDN OH. Jag har en bild på honom bredvid sängen, höhö. Andreas undrade först varför jag har en bild på en kille bredvid sängen, men sen såg han att det var Heath Har nästan lust att se filmen igen nu... 8 jun, 2013 19:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: haha ja visst är det ^^Skrivet av Cara Riddle: Kompissjuka är awesome. x3Skrivet av AlexZz: yeay kompissjuka xD tack ♥Skrivet av Cara Riddle: Galna Spelmakaren naw vi kan vara sjuka ihop ♥ och krya på dig ♥ Lätt att dem har xD Wey! Kompis-sjuklingar! ♥ Detsamma. ♥ Ofc. De har något som heter regn rum och där regnar det precis överallt förutom där du står. X3 omg jag vill ha ett sånt rum ^^ Jag med. owo Det skulle vara så awesome. ja det hade det verkligen varit ![]()
8 jun, 2013 19:54 |
|
Magiska mugglaren
Elev |
Skrivet av Borttagen: ASDFGHJKLDAUYGHDIOÖKDAJHKDN OH. Jag har en bild på honom bredvid sängen, höhö. Andreas undrade först varför jag har en bild på en kille bredvid sängen, men sen såg han att det var Heath Har nästan lust att se filmen igen nu... Vi får se den tillsammans någon gång. Ny dröm, att krama honom Men ;_; Btw, det du skrev om att du kände dig oviktig, känner igen mig. Spenderade en halv helg med ett tänka ut ett långt deprimerat inlägg om hur sköt jag mådde och hur jag bara kände mig som en medelmåtta. Blev bara lite gråt.
8 jun, 2013 20:00 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: YESH!Skrivet av AlexZz: haha ja visst är det ^^Skrivet av Cara Riddle: Kompissjuka är awesome. x3Skrivet av AlexZz: yeay kompissjuka xD tack ♥Skrivet av Cara Riddle: Galna Spelmakaren naw vi kan vara sjuka ihop ♥ och krya på dig ♥ Lätt att dem har xD Wey! Kompis-sjuklingar! ♥ Detsamma. ♥ Ofc. De har något som heter regn rum och där regnar det precis överallt förutom där du står. X3 omg jag vill ha ett sånt rum ^^ Jag med. owo Det skulle vara så awesome. ja det hade det verkligen varit Jag insåg just att jag alltid skulle vara sjuk om jag hade det. X'D And my computer would die... but I still want it. Vad görs? x3 . .
8 jun, 2013 21:39 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jun, 2013 21:41 |
|
Leonora
Elev |
8 jun, 2013 21:42 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Leonora: Krogen är tråkig så undvik den Folk vill att jag ska ut på krogen, jag vill inte. Jag vill sitta hemma och vara tjock. ![]()
8 jun, 2013 21:45 |
|
Leonora
Elev |
Cara Riddle Ja, föredrar nog fester med vänner. Annars måste man ju stå ut med folk man inte känner
![]() ![]()
8 jun, 2013 21:46 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen