The dark side
Forum > Off Topic > Klubbar > The dark side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
Vampyrspöknallebjörnspökprinsessan
YAY! 8D How's it goin'? Men man ska väl vara det på något sätt. Dx . .
7 jun, 2013 19:30 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 jun, 2013 21:40 |
|
AlexZz
Elev |
Vampyrspöknallebjörnspökprinsessan
Alex håller på att bli sjuk, eller så är jag sjuk. XD Idk. Sisådär en vecka tills nästa avslutning. Lovely. LONDON HAS LIKE AWESOME STUFF. O__o . .
7 jun, 2013 21:50 |
|
Borttagen
|
Roligt att känna sig oviktig. För alla.
Oh well. Får nöja mig med tanken att Andreas inte visste något jag visste. Kände mig smart, antagligen för första gången, i det här förhållandet. 7 jun, 2013 21:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 jun, 2013 10:57 |
|
Minidjuret
Elev |
Nina
Haha varför vill du påpeka alla felen? Jag är bäst på att muntra upp ^^ Kul med flera val ju ♥ Men hur blev det? ^^ 8 jun, 2013 12:07 |
|
MizzNina
Elev |
Louise
Jag kan inte hjälpa att jag ser alla felen ju. ^_^ HAH! Eller inthe! Jag väntade tills tjejerna var nattade strax efter 21, sen tittade jag på hela första skivan och slocknade inte förrän halv 1 inatt. ^_^ Och så upp igen halv sex. I'm such a freak. Sen påbörjade jag andra skivan men fick pausa efter ett halvt avsnitt då Robin ringde, men nu ska jag käka och titta vidare. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 8 jun, 2013 12:52 |
|
Borttagen
|
Vuxenpoäng. Köpte kondomer idag. De behövs, må jag ju säga.
8 jun, 2013 14:08 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Galna Spelmakaren naw vi kan vara sjuka ihop ♥ och krya på dig ♥ Lätt att dem har xD Wey! Kompis-sjuklingar! ♥ Detsamma. ♥ Ofc. De har något som heter regn rum och där regnar det precis överallt förutom där du står. X3 . .
8 jun, 2013 14:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av AlexZz: yeay kompissjuka xD tack ♥Skrivet av Cara Riddle: Galna Spelmakaren naw vi kan vara sjuka ihop ♥ och krya på dig ♥ Lätt att dem har xD Wey! Kompis-sjuklingar! ♥ Detsamma. ♥ Ofc. De har något som heter regn rum och där regnar det precis överallt förutom där du står. X3 omg jag vill ha ett sånt rum ^^ ![]()
8 jun, 2013 17:39 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen