Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lordlollo
Elev |
mitt borttagna inlägg ^^
♆ 12 mar, 2012 07:31 |
|
Borttagen
|
^ Jag såg
12 mar, 2012 10:48 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Lordlollo: Ingen såg! Jag ångra mig, säg inte till non om du såg, då blir jag deprimerad! Jag blir jedsen när jag får ett meddelande om att du har tggat mig och så har du tagit bort inlägget... Kan du inte skicka det du skrev i ett meddelande? Jaha. 12 mar, 2012 16:04 |
|
Lordlollo
Elev |
Skrivet av Borttagen: det gjorde du inte alls! Nejmen det stämmer bara ibland, asså när min 3:e personlighet kommerfram ^ Jag såg Skrivet av linnvendela: ae men det va vad jag skicka i sms till dig ♥Skrivet av Lordlollo: Ingen såg! Jag ångra mig, säg inte till non om du såg, då blir jag deprimerad! Jag blir jedsen när jag får ett meddelande om att du har tggat mig och så har du tagit bort inlägget... Kan du inte skicka det du skrev i ett meddelande? ♆ 12 mar, 2012 21:03 |
|
Twix
Elev |
Usch, jag blir bara så sjukt irriterad och arg.
Idag på rasten sa en tjej i klassen att hon är jättetjock. Hon är underviktig och smal som en pinne. Vi kallar henne tjej 1 och hon jag gick med för tjej 2. Jag och tjej 2 försökte övertala henne om att hon absolut inte är tjock. Då sa tjej 1 att man ska se ut ungefär som tjej 2. Tjej 2 har ätstörningar och har knappt något fett på kroppen överhuvudtaget. Det får en ju att tänka efter; vad upplever hon oss andra som då, som varken är över- eller underviktiga? Stora fetton, eller vad? Det jag stör mig extra mycket på är att hon (tjej 1) verkar vara så jävla stolt över att hon är underviktig. Och det känns inte som hon heller förstår att det hon säger påverkar andra. Det känns mest som min förklaring blev en enda stor röra, men jag behövde skriva av mig lite. 14 mar, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Twix, fyfan vad hemskt!
Jag klarar verkligen inte av falska tjejer, speciellt inte de som påstår att jag spridit rykten om dem och skrattar när jag gråter. 14 mar, 2012 16:51 |
|
Whya
Elev |
Skrivet av Twix: Usch, jag blir bara så sjukt irriterad och arg. Idag på rasten sa en tjej i klassen att hon är jättetjock. Hon är underviktig och smal som en pinne. Vi kallar henne tjej 1 och hon jag gick med för tjej 2. Jag och tjej 2 försökte övertala henne om att hon absolut inte är tjock. Då sa tjej 1 att man ska se ut ungefär som tjej 2. Tjej 2 har ätstörningar och har knappt något fett på kroppen överhuvudtaget. Det får en ju att tänka efter; vad upplever hon oss andra som då, som varken är över- eller underviktiga? Stora fetton, eller vad? Det jag stör mig extra mycket på är att hon (tjej 1) verkar vara så jävla stolt över att hon är underviktig. Och det känns inte som hon heller förstår att det hon säger påverkar andra. Det känns mest som min förklaring blev en enda stor röra, men jag behövde skriva av mig lite. Jag fattar, har hänt mig också.. Brukar säga ungefär det som du tänkte när jag abslolut inte orkar med längre, svaret blir alltid såhär: (vi tar allt för säkerhets skull) "Så du tycker jag är tjock?" "Va? Nej! Du är ju inte tjock! Du är skitsnygg! Och smal" "Jaha..för jag väger ju mer än dig.." Då blir det tyst.. Förutom ibland då dem försöker övertyga mig om att jag väger mindre än dem.. Vet att det är lite ondskefull taktik, men jag orkar inte med att folk alltid ska hålla på.
14 mar, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Jag gillar 2 killar som jag absolut aldrig kommer få.
1. Du är dig själv. Det är så jobbigt, jag har gillat dig i kanske 1 år. Vet du hur ONT det gör när du och min KOMPIS blev tillsammans? Det betyder att jag inte kan bli tillsammans med dig nu eller efter. Du fattar inte hur det känns när ni sitter i varandras famn och jag sitter bredvid. Finns grejer som du säger till mig/gör som får mig att tro att vi har något. Men det gör ont när jag förstår att det inte är så, du är vän med mig pga att du är tillsammans med min kompis.Men varje gång hon inte är med så känns det som någonting mer. Sättet du kollar på mig, sättet du blir mot mig, sättet du rör dig och ALLT. Det jag gillar med dig är dina ögon och att du är dig själv. Du är vän med dom roliga, dom som struntar i hur andra ser ut osv. Du är du, du är den jag gillar! 2. du är en av dom populära. Jag hatar att jag oftast faller för såna. Dina sms, hur du är mot mig, dina mörka ögon. När du försökte stoppa mig och kramade om mig, vet du hur mycket det känns i magen då? Vet att jag aldrig kommer få dig. Kanske för att dina kompisar är ytliga idioter, det är väl därför jag dömmer dig så? Vet att det är fel. Det enda bra är att du inte uppför dig som dom, du gör dina läxor osv. Men ändå tänker jag på dig som killen jag aldrig skulle få. Går inte med ord hur mycket jag älskar dom båda. 14 mar, 2012 22:12 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Jag gillar 2 killar som jag absolut aldrig kommer få. 1. Du är dig själv. Det är så jobbigt, jag har gillat dig i kanske 1 år. Vet du hur ONT det gör när du och min KOMPIS blev tillsammans? Det betyder att jag inte kan bli tillsammans med dig nu eller efter. Du fattar inte hur det känns när ni sitter i varandras famn och jag sitter bredvid. Finns grejer som du säger till mig/gör som får mig att tro att vi har något. Men det gör ont när jag förstår att det inte är så, du är vän med mig pga att du är tillsammans med min kompis.Men varje gång hon inte är med så känns det som någonting mer. Sättet du kollar på mig, sättet du blir mot mig, sättet du rör dig och ALLT. Det jag gillar med dig är dina ögon och att du är dig själv. Du är vän med dom roliga, dom som struntar i hur andra ser ut osv. Du är du, du är den jag gillar! 2. du är en av dom populära. Jag hatar att jag oftast faller för såna. Dina sms, hur du är mot mig, dina mörka ögon. När du försökte stoppa mig och kramade om mig, vet du hur mycket det känns i magen då? Vet att jag aldrig kommer få dig. Kanske för att dina kompisar är ytliga idioter, det är väl därför jag dömmer dig så? Vet att det är fel. Det enda bra är att du inte uppför dig som dom, du gör dina läxor osv. Men ändå tänker jag på dig som killen jag aldrig skulle få. Går inte med ord hur mycket jag älskar dom båda. =) - just like themarauder 15 mar, 2012 23:52 |
|
Borttagen
|
Spoiler: Tryck här för att visa! 17 mar, 2012 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen