Dumbledores Armé Sthlm
Forum > Off Topic > Klubbar > Dumbledores Armé Sthlm
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
30 sep, 2013 17:30 |
|
lumos1
Elev |
30 sep, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Jag kanske inte orkar komma :* Bara om teddy kommer.
30 sep, 2013 20:14 |
|
Zendaya
Elev |
Harry Potter tjejen det kommer bli kul att träffa dig...
Om du har med en pappa så drar jag bara så du vet. 2 okt, 2013 20:56 |
|
Borttagen
|
Jag kommer!! men träffas vi vid Sifi??
Mario jag åker med dig!! 2 okt, 2013 21:08 |
|
Borttagen
|
Hallå kommer elixir behöver en vuxen med mig
2 okt, 2013 21:09 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ah vi kan gå till din station.Jag kommer!! men träffas vi vid Sifi?? Mario jag åker med dig!! 2 okt, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Ok^^Skrivet av Borttagen: Ah vi kan gå till din station. Jag kommer!! men träffas vi vid Sifi?? Mario jag åker med dig!! Ses vi utanför min port?? 2 okt, 2013 21:20 |
|
Tippy
Elev |
um kan inte komma, sry :c
3 okt, 2013 12:28 |
|
Borttagen
|
Men vart var mötesplatsen igen?
3 okt, 2013 13:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen