UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
TW
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 apr, 2016 13:13 |
|
Dixie_Milla01
Elev |
8 apr, 2016 21:47 |
|
Vetauriel
Elev |
Ben Affleck är min favoritbatman och also Batman v Superman är asbra.
Lel. fearless ERMAGERHD jag håller helt mig, gillar inte hans musik ALLS, och enligt mig måste han vara Sveriges mest överskattade artist xD
8 apr, 2016 21:51 |
|
trolltand
Elev |
14 apr, 2016 23:35 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av trolltand: Jag klarar verkligen inte av Tumblr. Då är vi två.. 14 apr, 2016 23:52 |
|
Elina478
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av trolltand: Jag klarar verkligen inte av Tumblr. Då är vi två.. Vadåra? Är det människorna på sidan ni inte tycker om, eller formatet på webbsidan? May death find you alive 15 apr, 2016 19:38 |
|
MadSwedishGamer
Elev |
Ok, håll i er nu... Jag gillar inte PewDiePies videor, men jag gillar honom fortfarande som person. Proceeds to take cover.
15 apr, 2016 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MadSwedishGamer: Ok, håll i er nu... Jag gillar inte PewDiePies videor, men jag gillar honom fortfarande som person. Proceeds to take cover. Jag kollar inte på hans egna videor för att jag inte gillar hans stil men han samarbetar mycket med andra YouTubers jag kollar på och jag har absolut inget emot honom där. 15 apr, 2016 20:16 |
|
Missy The Timelady
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MadSwedishGamer: Ok, håll i er nu... Jag gillar inte PewDiePies videor, men jag gillar honom fortfarande som person. Proceeds to take cover. Jag kollar inte på hans egna videor för att jag inte gillar hans stil men han samarbetar mycket med andra YouTubers jag kollar på och jag har absolut inget emot honom där. Exakt vad jag tycker med! ___________________________ Jag gillar inte nötter. ![]()
16 apr, 2016 12:43 |
|
trolltand
Elev |
Skrivet av Elina478: Skrivet av trolltand: Jag klarar verkligen inte av Tumblr. Vadåra? Är det människorna på sidan ni inte tycker om, eller formatet på webbsidan? Jag tillhör nog fel målgrupp, helt enkelt. Plus att jag aldrig lärde mig formatet på sidan. It's gonna be fun on a bun - in space!
17 apr, 2016 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen