Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Jag gör inget speciellt idag. Min fot är skadad och har fått order att inte gå för mycket, så det finns inte så mycket att göra.
Ska nog snart slå på lite film, Harry Potter såklart. eheeeh ♥ 15 aug, 2011 13:53 |
|
Borttagen
|
Ajdå, hoppas det blir bättre!
15 aug, 2011 13:56 |
|
Maharajah
Elev |
Äsch, skadan fick jag via Quidditch, och det är liksom okej
I can deal with that. Quidditch ska ju trots allt innehålla skador, right? 15 aug, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
Haha, ja!
15 aug, 2011 14:18 |
|
Maharajah
Elev |
Vilken HP film ska jag se ? :o
15 aug, 2011 14:19 |
|
mellanrum
Elev |
15 aug, 2011 14:20 |
|
Borttagen
|
15 aug, 2011 14:22 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av mellanrum: Skrivet av Maharajah: Vilken HP film ska jag se ? :o Du ska se sexan eller sjuan hm.. inte DH1, den har jag nog tröttnat lite väl på .. Fundar på PoA men dvd:n är spårlöst försvunnen Ska ev. gå på DH2 på bio ikväll också *igen alltså* 15 aug, 2011 14:23 |
|
Borttagen
|
åh, jag vill också se den igen
15 aug, 2011 14:30 |
|
Riddiculus
Elev |
buhu, kommer inte in på facebook DDD:
15 aug, 2011 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen