Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Chatttråd :] ♥

Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥

1 2 3 ... 47 48 49 ... 95 96 97
Användare Inlägg
Maharajah
Elev

Avatar


Jag gör inget speciellt idag. Min fot är skadad och har fått order att inte gå för mycket, så det finns inte så mycket att göra.
Ska nog snart slå på lite film, Harry Potter såklart. eheeeh ♥

15 aug, 2011 13:53

Borttagen

Avatar


Ajdå, hoppas det blir bättre!

15 aug, 2011 13:56

Maharajah
Elev

Avatar


Äsch, skadan fick jag via Quidditch, och det är liksom okej

I can deal with that.
Quidditch ska ju trots allt innehålla skador, right?

15 aug, 2011 14:02

Borttagen

Avatar


Haha, ja!

15 aug, 2011 14:18

Maharajah
Elev

Avatar


Vilken HP film ska jag se ? :o

15 aug, 2011 14:19

mellanrum
Elev

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Vilken HP film ska jag se ? :o


Du ska se sexan eller sjuan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lsnesfVGVK1qbteqxo2_500.gif

15 aug, 2011 14:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Vilken HP film ska jag se ? :o


trean eller femman, i think!

15 aug, 2011 14:22

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av mellanrum:
Skrivet av Maharajah:
Vilken HP film ska jag se ? :o


Du ska se sexan eller sjuan

hm.. inte DH1, den har jag nog tröttnat lite väl på ..

Fundar på PoA men dvd:n är spårlöst försvunnen
Ska ev. gå på DH2 på bio ikväll också *igen alltså*

15 aug, 2011 14:23

Borttagen

Avatar


åh, jag vill också se den igen

15 aug, 2011 14:30

Riddiculus
Elev

Avatar


buhu, kommer inte in på facebook DDD:

15 aug, 2011 15:12

1 2 3 ... 47 48 49 ... 95 96 97

Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥

Du får inte svara på den här tråden.