Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linn Lumos
Elev |
Jag sprang fram till Liv och bilade henne i ansiktet
18 dec, 2016 09:26 |
|
Velleity
Elev |
18 dec, 2016 09:36 |
|
Linn Lumos
Elev |
Till slut låg alla och skrattade i snön. Jag reste mig upp och sa ska vi gå till den där grann trollkarls byn jon. Vi kan ju köpa julklapoar.
18 dec, 2016 17:56 |
|
Belluna tonks
Elev |
18 dec, 2016 18:17 |
|
Linn Lumos
Elev |
Japp samma här sa jag och lig
18 dec, 2016 18:18 |
|
Belluna tonks
Elev |
18 dec, 2016 18:21 |
|
Velleity
Elev |
18 dec, 2016 18:48 |
|
Linn Lumos
Elev |
Vi började gå mot den lilla byn
18 dec, 2016 19:41 |
|
Velleity
Elev |
18 dec, 2016 19:43 |
|
Linn Lumos
Elev |
Vilken affär ska vi gå till först frågade jag ?
18 dec, 2016 19:45 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen