Good vs Bad (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Good vs Bad (prs)
|
Borttagen
|
Mina började att äta sin frukost
29 okt, 2015 20:59
|
|
Borttagen
|
Senare runt tre tiden vaknade Terry han satte sig upp och gnuggade sömnen ur ögonen
" tror jag börjar leta efter personerna " sa Terry och gick ut ur sitt rum och mot utgången.
29 okt, 2015 21:26
|
|
Borttagen
|
Mina som var på nedervåningen ställde sig framför dörren.
"och vart tror du att du ska någonstans?" frågade Mina allvarligt.
29 okt, 2015 21:34
|
|
Borttagen
|
" Um ut vad trodde du " sa Terry
" Jag trodde du skulle stanna " sa Mirta argt bakom honom. Terry blev nervös han var i trubbel men om han inte fick gå han skulle bli i ännu värre trubbel.
29 okt, 2015 21:36
|
|
Borttagen
|
"Vi vet att du döljer något nu och att du jobbar för någon annan" sa Mina allvarligt.
29 okt, 2015 21:37
|
|
Borttagen
|
" Och vi vill veta varför " sa Mirta. Terry såg på dom hur gör jag nu tänkte han nervöst. Han tog upp mobilen som ringde han blev ännu mer nervös när han såg att det var hans pappa.
29 okt, 2015 21:40
|
|
Borttagen
|
"Ska du inte svara?" sa Mina och la armarna i kors.
29 okt, 2015 21:41
|
|
Borttagen
|
Terry suckade och svarade men innan han han säga något tog Mirta mobilen och satte på högtalaren.
" Terry ditt långsamma kräk mina spioner säger att du inte börjat fångat mina personer än " skrek mannen i luren
" Men jobbar på det " sa Terry nervöst.
" Jobbar på det jobbar på det är allt jag hör " sa pappan ilsket.
29 okt, 2015 21:44
|
|
Borttagen
|
Mina log lite grann. Om hon ville kunde hon säga någonting men förstod att det var bättre att lyssna.
29 okt, 2015 21:45
|
|
Borttagen
|
" Du får en vecka på dig att fånga de 12 personerna och rätt personer och inte ett enda misslyckade för då blir det synd om dig " skrek fadern ilsket och la på.
" Jag är ju redan i trubbel " mumlade Terry
29 okt, 2015 21:47
|
Du får inte svara på den här tråden.