Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
"Så det första stället jag tänkte visa dig är vårat bästa matställe. Så har du någon favorit rätt?" frågade Flair nyfiket medans hon gick.
16 sep, 2015 18:44
|
|
Borttagen
|
" Gillar lassange väldigt mycket är en rätt vi har på jorden " sa Caleb och log lite.
16 sep, 2015 18:47
|
|
Borttagen
|
"Vad är lassange för något?" frågade Flair en aning osäkert.
16 sep, 2015 18:48
|
|
Borttagen
|
" För att förklara på enkelt sätt en rätt som innehåller pasta och köttfärs " sa Caleb.
16 sep, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
"Köttfärs?" sa Flair en aning nervöst.
16 sep, 2015 18:50
|
|
Borttagen
|
" Um kött som typ är um " sa Caleb osäker på hur han skulle förklara köttfärs.
16 sep, 2015 18:52
|
|
Borttagen
|
"Så ni människor är köttätare" sa Flair fortfarande lite nervöst.
16 sep, 2015 18:54
|
|
Borttagen
|
" Ja vi äter rätt mycket kött men det finns dom som är vegetarianer och inte äter kött " sa Caleb.
16 sep, 2015 18:55
|
|
Borttagen
|
"Jag förstår...vi hoppas att du kan tänka dig att äta fisk & vegetariskt för kött är det ont om då det bara finns två raser på den här planeten" sa Flair lite nervöst.
16 sep, 2015 18:57
|
|
Borttagen
|
" Beror på hur den tillagas " sa Caleb han hade alltid lyckas fått ben i sina fiskar så han var inte så förtjust i fisk på grund av det.
16 sep, 2015 19:00
|
Du får inte svara på den här tråden.