ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Joey
Jag går upp för gatan mot mitt hem. Jag undviker med flit platsen för morden och tar en omväg. En bit fram går en person, men jag kan inte se vem. Ändå känns hon bekant... När jag kommer lite närmare hör jag att hon snyftar. Jag Springer närmare då jag ser att det är Gwen och tar tag i hennes axel. "Vad har hänt?" Säger jag. 17 aug, 2015 18:37 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag springer ut på gatan utan att veta vart jag ska ta vägen. Jag börjar gå åt höger, men hinner bara en kort bit innan någon tar tag i min axel. Jag vänder mig häftigt om och ser att det är Joey. "Vad har hänt?" säger han. Jag snyftar till och säger: "Mina föräldrar tror att det var jag." 17 aug, 2015 18:52 |
|
Borttagen
|
Joey
Jag tittar på henne. "Vad tror de att du har gjort?" (För det vet jag inte va?) 17 aug, 2015 19:47 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag åkte hem och lade mig. Mamma och pappa umdrade vad som hade hänt. Jag sade att vi skulle ta det imorn. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 19:49 |
|
Borttagen
|
(nej)
Gwen "Dom tror att jag mördade dom! Bara för att jag har spårat lite dom senaste åren!" 17 aug, 2015 20:10 |
|
Borttagen
|
Joey
"På riktigt?" Säger jag. "Vad ska vi göra?" 17 aug, 2015 20:15 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag drömde sjuka och läskiga drömmar den natten. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 17 aug, 2015 20:21 |
|
Borttagen
|
Gwen
"Jag vet inte. Jag satt i häktet hela natten och när dom hämtade mig sa dom att dom trodde att det var jag och jag sa att jag hatade dom och..." Rösten bryts och jag slår armarna om honom. 17 aug, 2015 20:57 |
|
Borttagen
|
(Naaaaaaaw :3)
Joey Jag flämtar till när hon kramar mig, men besvarar sen kramen. "Du kan nog sova hos mig inatt, tills det har lungat ner sig." Säger jag mot hennes axel. 17 aug, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
(Naaaaaww :3 Känner att jag måste fixa detta nu)
Gwen "Tack," säger jag tyst. Jag märker att det börjat regna och drar in doften av blöt asfalt. Sen skärper jag till mig och backar ett steg. "Jag måste ta en cigg innan jag dör. Hänger du med?" 17 aug, 2015 21:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen