Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ser på Niall och ler.
19 nov, 2014 11:53 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 11:57 |
|
Borttagen
|
"Jag är så lycklig med dig, Nialler" säger jag lågt.
19 nov, 2014 11:58 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 11:59 |
|
Borttagen
|
Jag lägger mitt huvud på hans axel.
19 nov, 2014 12:00 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte hålla tillbaka ett brett leende när han säger det, och nu känns det självklart att det ska vara jag och Niall.
19 nov, 2014 12:02 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:05 |
|
Borttagen
|
"Du behöver inte lära dig att göra pannkakor nu" ler jag.
19 nov, 2014 12:06 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen