(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
Nästa morgon väckte mamma mig.
-Idag får du gå till skolan, sa Hon
6 jun, 2014 15:49
|
|
Borttagen
|
Jag klädde på mig, sminkade mig snabbt och fixade håret innan jag gick och åt frukost.
6 jun, 2014 15:53
|
|
Borttagen
|
Jag tog en dusch och klädde på mig och gick sedan mot skolan.
6 jun, 2014 15:55
|
|
Borttagen
|
Pappa körde mig till skolan.
6 jun, 2014 15:57
|
|
Borttagen
|
6 jun, 2014 16:02
|
|
Borttagen
|
Jag fick syn på Oscar vid hans skåp. Jag tog först böckerna från mitt skåp till dagens första lektion innan jag gick fram till Oscar.
(Kan vi skriva lite längre? x3)
6 jun, 2014 21:06
|
|
Borttagen
|
( ja  )
Jag tog ut mina engelskaböcker ur skåpet eftersom att dagens första lektion var just Engelska. Jag suckade och såg mig omkring. Plötsligt fick jag syn på Arwen. Jag log och rättade till håret. Jag log mitt charmigaste leende.
-Hej, sa jag och log
6 jun, 2014 21:10
|
|
Borttagen
|
Jag log mot Oscar och var tvungen att skratta lite. Han försökte för mycket, det syntes på långt håll. Han brydde sig aldrig om sitt hår, men tydligen gjorde han det nu typ helt plötsligt.
- Hellooo, sade jag glatt och satte mig på bänken vid skåpen. Det var 10 minuer kvar tills första lektionen - engelska - skulle börja.
Jag visste inte hur vi skulle göra. Skulle vi typ låtsas vara bara bästa vänner i skolan, eller bara säga sanningen, att vi var ett par. Jag hade inget emot att bara berätta för andra, men jag var rädd andras åsikter... Egentligen oroade jag mig lite för mycket. Ingen skulle nog ändå bry sig om vad jag och Oscar gjorde med våra liv, eller med varandra.
7 jun, 2014 22:44
|
|
Borttagen
|
Jag låste skåpet och satte mig ner bredvid Arwen.
-Läget?, sa jag och gjorde ett handslag med henne.
Vad håller jag på med? Varför kysste jag inte henne istället? Hon är ju min flickvän nu! Eller... Jag började bli osäker på vad jag och Arwen egentligen hade tillsammans.
7 jun, 2014 22:53
|
|
Borttagen
|
Jag blev nyss lite sårad.. Ett handslag? Vadå, var vi typ bara vänner nu igen? Jag visste att han skulle ångra sig.
Allt bara vällde över mig och det blev för mycket. Jag visste inte ens varför, men jag bara kände för att bryta ihop och gråta. Jag ville vara ensam
- Jag kommer snart, mumlade jag och styrde stegen mot toaletten där jag låste in mig i ett bås och lutade mig mot väggen. Några tårar rann ner för min kind smetade ut sminket.
7 jun, 2014 22:57
|
Du får inte svara på den här tråden.