Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
"Nope. Jag går på en skola för... Eh... "Ovanligt smarta barn", eller vad man ska säga...." Jag rodnade igen, djupt den här gången.
21 feb, 2014 19:41
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade och nickade.
"Pollocks High"
21 feb, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
"Jag hatar den." Mumlade jag.
21 feb, 2014 19:43
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen.
"Någon anledning?"
21 feb, 2014 19:44
|
|
Borttagen
|
"Jag gillar inte att vara utmärkt som... Plugghäst."
21 feb, 2014 19:45
|
|
Borttagen
|
"Jag tycker inte det är något fel med det"
Sa jag och tog upp en kvarglömd bläckpenna och utan att tänka på vad jag gjorde började jag ta i sär den.
21 feb, 2014 19:47
|
|
Borttagen
|
21 feb, 2014 19:50
|
|
Borttagen
|
När den såg helt ruinerad ut började jag förstrött skruva tillbaka alla delarna igen.
21 feb, 2014 19:51
|
|
Borttagen
|
Jag började plocka med mina fingrar.
Jag visste inte vad jag skulle säga.... Det blev så awkward...
21 feb, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
Jag la tillbaka pennan som nu såg orörd ut och tittade upp.
21 feb, 2014 19:53
|
Du får inte svara på den här tråden.