Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
Jane satte sig på en bänk i korridoren
23 nov, 2013 23:51
|
|
Borttagen
|
Terry satte sig bredvid henne.
23 nov, 2013 23:53
|
|
Borttagen
|
Jane såg ner på sina knän
" Trivs du här ? " frågade hon
23 nov, 2013 23:54
|
|
Borttagen
|
"Lite, men just det med sidor och val.. Som tur är du här", jag ser på henne.
24 nov, 2013 00:00
|
|
Borttagen
|
Jane log och såg på honom.
24 nov, 2013 00:02
|
|
Borttagen
|
"Utan dig... Skulle det kännas rätt så meningslöst"
24 nov, 2013 00:06
|
|
Borttagen
|
Jane log ännu mer
" Ja jag har ju visat dig runt lite " sa Jane
24 nov, 2013 00:07
|
|
Borttagen
|
"Lite? Utan dig skulle jag nog varit död"
24 nov, 2013 00:20
|
|
Borttagen
|
" Ja det skulle du nog " sa Jane
24 nov, 2013 00:29
|
|
Borttagen
|
"Viktor skulle nog ha ätit mig till frukost"
24 nov, 2013 00:32
|
Du får inte svara på den här tråden.