Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Undrar varför han var ledig..." Undrade jag.
1 nov, 2013 16:52
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Det har jag inte tänkt på..."
Mumlade jag.
1 nov, 2013 17:03
|
|
Borttagen
|
"Men hur blev ni ihop då? Berätta allt!"
1 nov, 2013 17:04
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen och började berätta samtidigt som jag bytte om. Jag hittade på så eftersom
1 nov, 2013 17:07
Detta inlägg ändrades senast 2013-11- 1 kl. 17:09
Antal ändringar: 2
|
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 17:08
|
|
Borttagen
|
"Jag bor faktiskt hos honom nu. Mina föräldrar är... På jobbresa!"
1 nov, 2013 17:10
|
|
Borttagen
|
"Gör du! har ni gjort du - vet - vad än?"
1 nov, 2013 17:11
|
|
Borttagen
|
"Nej!"
Sa jag med ett skratt.
"Men jag har världens coolaste rum!"
1 nov, 2013 17:13
|
|
Borttagen
|
"Har han redan fixat ett helt rum åt dig? Han måste ju vara förmögen... Gillar du han föräldrar?"
1 nov, 2013 17:16
|
|
Borttagen
|
"Dom... Är inte där..."
Sa jag och drog på mig mina ugs.
1 nov, 2013 17:17
|
Du får inte svara på den här tråden.