Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag ser förskräckt på Brian. Kvickt lutar jag mig över honom och håller upp hans huvud.
- Gör inte så! Säger jag allvarligt och ser Brian i ögonen.
18 nov, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
"Jo! FATTAR DU INGENTING, FATTAR NI INGENTING?!?!", jag bankar huvudet en gång till.
18 nov, 2013 22:15
|
|
Borttagen
|
Jag ser hjälplöst på Brian.
- Vadå? Frågar jag. Jag kryper upp i hans sjukhus säng och får genast ett bättre tag om hans skalle.
- SLUTA GENAST! vrålar jag ursinnigt.
18 nov, 2013 22:17
|
|
Borttagen
|
"Du fattar inte, ni fattar inte... Och man säger att tjejer fattar saker", jag stönar till och blundar.
18 nov, 2013 22:18
|
|
Borttagen
|
Jag suckar och sjunker trött ihop på Brian.
- Bara sluta, ditt huvud är tungt! Stönar jag.
- Och jag är inte som andra, jag tänker olika!!
18 nov, 2013 22:20
|
|
Borttagen
|
"Så ni har inte märkt det? Alls?"
18 nov, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 22:22
|
|
Borttagen
|
Mitt hjärta sjunker.
"Har... H-a-a-ar inte C-o-ornelia märkt något? Alls?"
18 nov, 2013 22:23
|
|
Borttagen
|
18 nov, 2013 22:25
|
|
Borttagen
|
JAg suckar.
"inget", mumlar jag.
18 nov, 2013 22:26
|
Du får inte svara på den här tråden.