Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag log och kysste Cassandra lätt på kinden.
8 nov, 2013 14:05
|
|
Borttagen
|
Jag rodnade och kände hur mitt.hjärta slog ett extra slag. Jag lade armen om Nialls nacke och kysste honom på munnen.
8 nov, 2013 14:07
|
|
Borttagen
|
Jag log och kände mig lycklig.
8 nov, 2013 14:09
|
|
Borttagen
|
Jag log och lade mig på rygg.
- Herregud ! Jag trodde att jag aldrig skulle våga. Sade jag lyckligt och såg upp i taket.
8 nov, 2013 14:11
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
"Vad, kyssa mig?"
8 nov, 2013 14:12
|
|
Borttagen
|
- Just det. Sade jag och log.
8 nov, 2013 14:13
|
|
Borttagen
|
"Jag trodde faktiskt inte att jag skulle våga det heller"
8 nov, 2013 14:14
|
|
Borttagen
|
- Jag vet, jag är skrämmande. Sade jag och tog Nialls hand.
8 nov, 2013 14:16
|
|
Borttagen
|
8 nov, 2013 14:17
|
|
Borttagen
|
Min telefon vibbrerade i fickan. Jag lyfte upp den ur fickan och läste sms:et från okänt nummer.
Tror du att du och Niall ska bli vänner eller något ? Kan du inte bara lämna honom ifred och söka upp någon lika ful som du ? - Z
Mitt leende bleknade bort och jag var tvungen att kämpa emot tårar.
8 nov, 2013 14:22
|
Du får inte svara på den här tråden.