Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona var helt tillfreds nu, och ganska trött av all gråt och natten med kungen. "Och jag älskar dig....". Hon kysste honom ännu en gång. Det hade verkligen känt som om hennes hjärta skulle spricka, men det var lagat nu. "Och snart kan vi åka härifrån...".
27 sep, 2013 22:53 |
|
Borttagen
|
"Ja.." mumlade Niel trött och slöt ögonen. "Kan du....kan du sjunfmga för mig?" frågade han nästa ohörbart.
27 sep, 2013 22:56 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona nickade sakta och började sjunga. Lågt och entonigt. Hon älskade den sången just, den gav henne alltid glädje. Hon lutade huvudet mot hans bröstkorg och fortsatte sjunga.
27 sep, 2013 22:57 |
|
Borttagen
|
Niel somnade.
27 sep, 2013 23:00 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Då Niel somnat så slutade Mona sjunga klev upp ur karet. Ömt såg hon på Niel en stund innan hon torkade och klädde på sig. Sedan gick hon ner till matsalen, hon såg Milena sitta där. Tyst satte hon sig bredvid henne.
27 sep, 2013 23:21 |
|
Borttagen
|
Niel vaknade efter en stund och la sig i sängen istället.
28 sep, 2013 07:03 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona började äta. När hon var klar så vände hon sig mot Milena. "Förlåt mig, jag har barit orättvis mot dig".
28 sep, 2013 07:53 |
|
Borttagen
|
Niel vaknade lite senare. Han gick ut på borggården och pratade lite med några lorder.
28 sep, 2013 08:01 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona pratade lite mer med Milena och gick sedan därifrån, tillfreds med allt. Hon var påväg ut då hon hörde kungens bekanta stämma....Och lord Arons. Tyst gick hon förbi dem innan hon kom ut.
28 sep, 2013 08:03 |
|
Borttagen
|
Niel gick med lätta steg mot stallet, han hade inget att göra så han kunde lika gärna se till hästarna.
28 sep, 2013 08:13 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen