Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

1 2 3 ... 47 48 49 ... 92 93 94
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag höll ut handen mot Selena
- Kommer du? Vi måste ge oss av härifrån. Vi kan inte berätta för nån. sa jag.

3 sep, 2013 22:29

Queen Boo
Elev

Avatar


James tittade bedjande på mig. Jag gav honom luft och han började hyperventilera. Jag höjde på ögonbrynen mot honom och sneglade på Erik. Han höll upp händerba. "Ingen aning"

jag är jättecoolig älska mig plz

3 sep, 2013 22:31

Borttagen

Avatar


- Kom Selena. Nu eller aldrig. Hur som helst tar jag ändå med Erik och James. sa jag lungt och hittade ett par rep att binda Erik och James med.

3 sep, 2013 22:38

Queen Boo
Elev

Avatar


"Lugn! Du behöver inte binda mig!" Sa James. Han vände fickorna utochin. "Ingen pistol" log han tvekande. Jag nickade. "Jag tror att vi kan klå upp honom om vi behöver"

jag är jättecoolig älska mig plz

3 sep, 2013 22:46

Borttagen

Avatar


Jag log och nickade. Men Eriks pistol tog jag. Jag bar honom med hjälp av vind och kastade in honom i baksätet på en bil som stod på parkeringen. Jag satte mig framför ratten och väntade på Selena och James.

3 sep, 2013 22:48

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tog tag i hans nacke och nästan släpade honom ut till bilen där Roxanne väntade.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 07:25

Borttagen

Avatar


När alla var inne i bilen och vi var ute i parkeringen tryckte jag ner gasen i botten och åkte genom stan.
- SAKTA NER, DU KOMMER DÖDA OSS ALLA! skrek Erik förfärat.
- Men åh, lille Erik, du vet väl att man måste ha mycket fart på guppet? log jag hånfullt.
- Selena, säkerhets bälte på, vi ska ta en tur över guppet som inte lyckades döda vår vänskap.

4 sep, 2013 08:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Kag knäppte fast mig och log. "Håll i dig, Erik! Nej kust det du kan inte" James satt i baksätet, men han var inte bunden

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 11:02

Borttagen

Avatar


Vi närmade oss guppet. När vi kommit över det låg Erik blodig i ansiktet på sätet.

4 sep, 2013 14:20

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag flämtade till. Jag hade alltid avskytt blod, men det vanliga illamåendet var borta. Jag tyckte att det luktade... gott.

jag är jättecoolig älska mig plz

4 sep, 2013 14:55

1 2 3 ... 47 48 49 ... 92 93 94

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7

Du får inte svara på den här tråden.