Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
Forum > Fanfiction > Marodörernas, Lilys och Snapes tid [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MollyWeasley
Elev |
23 jul, 2011 12:03 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Seriöst, du skrev den 26:e maj. Det är nästan två månader sedan! Kan du inte skriva ett kapitel snart, jag tycker vi har väntat tillräckligt... Jag ska, någon gång, men ärligt talat; det är sommarlov, jag vill helst inte tillbringa hela lovet med att sitta framför datorn och skriva en fanfic, det är roligt, men på sommaren vill man också göra annat. Jag brukar mest logga in nu för att kolla mina mejl och om det finns något intressant att läsa eller liknande, sen loggar jag ut igen. Så ni får stå ut... eller ge upp, jag kan inte hindra er "A true friend is someone who says nice things behind your back." 24 jul, 2011 12:26 |
|
Stranger
Elev |
Jag står ut c:
24 jul, 2011 12:26 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag står ut, men du kanske hade kunnat offra sisådär 1 timme för att göra 20 personer glada? c:
24 jul, 2011 14:49 |
|
Borttagen
|
Var jätte bra! Men jag förstår att du inte vill vara inne på sommarlovet. Hoppas det kommer mer sen snart (eller i höst)!
24 jul, 2011 16:05 |
|
Lily Evans
Elev |
Det skulle jag gärna, men jag måste ju komma på vad jag ska skriva först, det är ett "litet" problem
"A true friend is someone who says nice things behind your back." 24 jul, 2011 23:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Det skulle jag gärna, men jag måste ju komma på vad jag ska skriva först, det är ett "litet" problem Jo, du har ju skrivit en ganska svår ff eftersom du måste kolla en massa saker så det blir rätt. 25 jul, 2011 20:49 |
|
MollyWeasley
Elev |
28 jul, 2011 18:28 |
|
LunaLovegood.
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Minidjuret: Seriöst, du skrev den 26:e maj. Det är nästan två månader sedan! Kan du inte skriva ett kapitel snart, jag tycker vi har väntat tillräckligt... Jag ska, någon gång, men ärligt talat; det är sommarlov, jag vill helst inte tillbringa hela lovet med att sitta framför datorn och skriva en fanfic, det är roligt, men på sommaren vill man också göra annat. Jag brukar mest logga in nu för att kolla mina mejl och om det finns något intressant att läsa eller liknande, sen loggar jag ut igen. Så ni får stå ut... eller ge upp, jag kan inte hindra er Men vi läser ju för att få mer! :C Den här fanfictsen behöver inte bli direkt helt perfekt. http://25.media.tumblr.com/tumblr_mem6q1zgGz1r2dtdao6_250.gif 28 jul, 2011 22:26 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av LunaLovegood.: Skrivet av Lily Evans: Skrivet av Minidjuret: Seriöst, du skrev den 26:e maj. Det är nästan två månader sedan! Kan du inte skriva ett kapitel snart, jag tycker vi har väntat tillräckligt... Jag ska, någon gång, men ärligt talat; det är sommarlov, jag vill helst inte tillbringa hela lovet med att sitta framför datorn och skriva en fanfic, det är roligt, men på sommaren vill man också göra annat. Jag brukar mest logga in nu för att kolla mina mejl och om det finns något intressant att läsa eller liknande, sen loggar jag ut igen. Så ni får stå ut... eller ge upp, jag kan inte hindra er Men vi läser ju för att få mer! :C Den här fanfictsen behöver inte bli direkt helt perfekt. Det var inte riktigt vad jag menade... "A true friend is someone who says nice things behind your back." 28 jul, 2011 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen