STARK KÄRLEKS roll (våld)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> STARK KÄRLEKS roll (våld)
|
Borttagen
|
Jag tog på mig deodorant och tog med lite saker, sen gick jag
26 aug, 2013 17:27
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:28
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
jag öppnade, jag sa ''åh, hej!'' och rodnade lite med tanke på klänningen
26 aug, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
26 aug, 2013 17:34
|
|
Borttagen
|
så vad ska vi göra då? sa jag och la mig utmattad ner i soffan
26 aug, 2013 17:40
|
|
Borttagen
|
" Fika?" Sa jag och tog upp en vinflaska och en chokladask
26 aug, 2013 17:41
|
|
Borttagen
|
''visst'', sa jag och log jag började ta för mig och äta
26 aug, 2013 17:42
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig ner och tittade på Shu
26 aug, 2013 17:45
|
|
Borttagen
|
jag stoppade handen innanför trosorna
26 aug, 2013 17:54
|
Du får inte svara på den här tråden.