Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 13:45
|
|
Borttagen
|
Tårarna rann ner från mina kinder.Jag kände mig alldeles kallsvettig. Jag hann aldrig hoppa.Jag svimmade.
8 aug, 2013 13:45
|
|
Borttagen
|
'' kom vi bär henne till sjukhusflygeln'' sa jag till kelly
8 aug, 2013 13:46
|
|
Borttagen
|
" Lilja!" Skrek jag och släpade henne till sjukhusflygeln
8 aug, 2013 13:47
|
|
Borttagen
|
jag hjälper dig'' sa jag och lyfte lilja i famnen
8 aug, 2013 13:48
|
|
Borttagen
|
Vi blev mottagna av madam Pomfrey, hon tog han dom Lilja
Jag gick rasandes därifrån raka vägen till statyn
8 aug, 2013 13:49
|
|
Borttagen
|
Madam pomfrey mötte dem i sjukhusflygeln.
"Vad har hänt?!,skrek hon
8 aug, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
Jag sa lösenordet och gick ner
8 aug, 2013 13:50
|
|
Borttagen
|
''JAG pratar med honom, gå till pomefry och berätta vad som hänt'' sa jag
8 aug, 2013 13:52
|
|
Borttagen
|
" Nej, jag gör!" Skrek jag och gick in till dom
" Luke!" Skrek jag och slog till honom
8 aug, 2013 13:53
|
Du får inte svara på den här tråden.