Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"För hon ska vara med dom som hon är menad att tjäna, inte oss, varför ska jag ha en sån som hon när jag har mina?" säger D'Tan
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 20:32 |
|
Vildvittra
Elev |
"Dina? Så du har egna du med?" skrattar han och ser på honom med ny respekt, "Det trodde jag inte, trodde ni var veklingar."
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 20:38 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan skrattar. "Det är vi inte." säger han och nickar.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 20:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Skicka över henne då, hoppas ni har haft nytta för henne." säger han barskt och avslutar samtalet och skärmen blir svart.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 20:55 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tan strålar över henne och suckar. "Kapten..din stol." säger han och ställer sig upp.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 20:56 |
|
Vildvittra
Elev |
"Tack, bra gjort." säger kapten och kallar in resten av folket på bryggan, men inte försen de kommit en bit därifrån och de var skyddade och kunde återgå till sitt vanliga.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 21:00 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Tack sir." säger D'tan och går tillbaka för att höja sköldarna lite när han står vid sin post igen.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Kestras pass är slut och hon sitter vid ett bord och äter någon köttgryta samtidigt som hon läser från sin platta, hon verkar aldrig vila från arbetet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 21:16 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
D'Tans pass är slut och han går ner för att träna, han har varit stressad och arg ett bra tag nu.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 2 jun, 2013 21:18 |
|
Vildvittra
Elev |
Efter maten går Kestra ner till träningssalen, hon kunde ju ta det lugnt men ändå få träna eller hur? Inte kanske hänga och så?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2013 21:25 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Star Trek [PRS] Dragon Fantasy &Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen