PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS(AlexZz och Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia kom ut ur badrummet tillslut och log mot den nyvakna Benjamin. "Godmorgon". Hon satte sig på sin säng igen. "Ska jag vänta på dig?". Hon pratade då om att vänta med att gå till frukosten som mannen i disken pratat om.
6 jul, 2013 10:05 |
|
AlexZz
Elev |
"Morgon, och nej, nej jag kommer." Svarar Benjamin och suckar lite, han hade verkligen behövt den där sömnen. Verkligen, verkligen behövt den sömnen.
. .
6 jul, 2013 14:54 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia nickade. "Ses där nere sedan då". Hon lämnade rummet och följde en skylt med texten "Matsal". Tillslut kom hon in till en stor sal, med ett långbord uppdukat med frukost i alla former, det fanns mindre bord att sitta runt om.
Hon gick fram och började plocka åt sig lite frukost.
6 jul, 2013 15:13 |
|
AlexZz
Elev |
Det tar en stund för Benjamin att vakna tillräckligt, han går på toaletten och lite sånt samtidigt men han behöver inte duscha, bröllopsförberedelserna innehöll att han skulle vara ren så det hade han inte behövt. Han drar på sig skorna och går ned han också, även om han inte känner sig allt för hungrig.
. .
6 jul, 2013 19:38 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia plockade åt sig en skål med gröt och två mackor. Hon var hungrig...hon hade inte ätit mycket på de senaste dagarna...Det syntes nästan redan på henne då hon var lite blekare än vanligt.
Hon tog sin mat och satte sig på ett bord lite avsides och började äta.
6 jul, 2013 19:46 |
|
AlexZz
Elev |
Benjamin kommer ned, han känner sig fortfarande inte hungrig även när han tar åt sig av maten och letar upp Mia, han slår sig ned mitt emot henne och börjar äta, han åt bara lite men plötsligt blev han väldigt hungrig och började äta lite fortare.
. .
6 jul, 2013 22:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mia log lite mot Benjamin medan han satte sig vid henne och fortsatte själv äta. Hon var rätt så hungrig så maten slank ner snabbt och hon satt och studerade honom. "Vet du om Benjamin la ner kläder i bilen?".
6 jul, 2013 22:46 |
|
AlexZz
Elev |
"Säkert lite kläder, vet inte vilken sort dock." Svarar Benjamin och drar lite i sin skjortärm. Tur att han lämnat kavajen i bilen annars hade väl folk stirrat rejält. Nu ser det bara ut som att han är en kille som har skjorta och en smula konstiga byxor - enligt Benjamin förstås.
. .
6 jul, 2013 23:07 |
|
Jessica Tonks
Elev |
"Bara det är kläder så lånar jag gärna lite" sa Mia. Bara hon slapp klänningen...Hon såg lite konstig ut i en fin klänning....speciellt en som var alldeles blå.
6 jul, 2013 23:09 |
|
AlexZz
Elev |
"Då får vi hoppas att han gjorde det." Svarar Benjamin och äter upp det sista av frukosten. "Ska vi sticka?" Frågar han henne och överväger seriöst att ta springnota, vem vet det kanske blir första gången han har chansen att göra det.
. .
7 jul, 2013 00:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen