Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Twilight [Privat]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

1 2 3 ... 47 48 49 ... 72 73 74
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-vill du inte..kyssas

6 mar, 2013 18:06

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jo, Bella, men du blöder.''

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:19

Borttagen

Avatar


-kom igen...var inte så mesig

6 mar, 2013 18:21

Queen Boo
Elev

Avatar


''Bella, nej!''

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:21

Borttagen

Avatar


Jag kysser honom vildare än förr
-oh...Edward..kom igen..kyss mig..

6 mar, 2013 18:23

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tappar kontrollen och biter henne i halsen. Det varma, söta blodet rinner in i min mun.

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:25

Borttagen

Avatar


-aaaj!
Jag känner hur jag blir svagare och svagare.
Jag ramlar ner på golvet och börjar skrika.
-AAAJ! Smärta!

6 mar, 2013 18:28

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag backar förvånat. Sedan ser jag mig om i rummet, får syn på en förbandlåda och börjar vira ett bandage runt Bellas hals

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:30

Borttagen

Avatar


-smärtan! Det värker! Smärtan!

6 mar, 2013 18:31

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag sätter mig bredvid henne på golvet medans jag ser hur bandaget blir rött. Vad har jag gjort!

jag är jättecoolig älska mig plz

6 mar, 2013 18:32

1 2 3 ... 47 48 49 ... 72 73 74

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]

Du får inte svara på den här tråden.