Twilight [Privat]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twilight [Privat]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
-vill du inte..kyssas
6 mar, 2013 18:06 |
|
Queen Boo
Elev |
''Jo, Bella, men du blöder.''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:19 |
|
Borttagen
|
-kom igen...var inte så mesig
6 mar, 2013 18:21 |
|
Queen Boo
Elev |
''Bella, nej!''
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag kysser honom vildare än förr
-oh...Edward..kom igen..kyss mig.. 6 mar, 2013 18:23 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tappar kontrollen och biter henne i halsen. Det varma, söta blodet rinner in i min mun.
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
-aaaj!
Jag känner hur jag blir svagare och svagare. Jag ramlar ner på golvet och börjar skrika. -AAAJ! Smärta! 6 mar, 2013 18:28 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag backar förvånat. Sedan ser jag mig om i rummet, får syn på en förbandlåda och börjar vira ett bandage runt Bellas hals
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
-smärtan! Det värker! Smärtan!
6 mar, 2013 18:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig bredvid henne på golvet medans jag ser hur bandaget blir rött. Vad har jag gjort!
jag är jättecoolig älska mig plz 6 mar, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen