UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Ginny00: Nu är det nog dga stt sova, om ni ser på hure fint ska skriver. ...................... Skulle skriva in Youtube, men fick typ 'ykdth'.... nej. that's so me when i'm tired oh god 21 dec, 2012 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Nu är det nog dga stt sova, om ni ser på hure fint ska skriver. ...................... Skulle skriva in Youtube, men fick typ 'ykdth'.... nej. Haha ^-^ 21 dec, 2012 22:05 |
|
nutella
Elev |
21 dec, 2012 22:05 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av nutella: Bara jag som gillar att ha socker på popcorn? cx YOU ARE NOT ALONE 21 dec, 2012 22:06 |
|
Majis
Elev |
OMG! William satte eld på Aliena när hon försökte rädda ullen, sedan kramade hon Alfred som hon var ovän med och nu dog Tom! :O
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av nutella: Bara jag som gillar att ha socker på popcorn? cx Troligen...hihiihiihiiiiiii(nu e jag trött och tramsig) 21 dec, 2012 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av nutella: Aldrig testat O_OBara jag som gillar att ha socker på popcorn? cx 21 dec, 2012 22:06 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: absolut ingenting, slå in julklappar, kanske typ rita något till farmor, är ingen mästare men det är alltid något! Haha, okej! Jaja, det är trots allt tanken som räknas! men alltså jag känner ändå att jag är helt okej typ, har inte du några såna intressen typ? btw Markus krunegård på svenska hjältar-galan ♥♥♥♥♥♥♥ Jag spelar musik, eller ja, gitarr och sjunger. Uppträdde idag inför hela skolan, på avslutningen. Det är väl ett intresse, I guess åh men vad kul! gick det bra? jag typ ritar, ibland, sen är jag rätt intresserad av mode och typ smink faktiskt, men smink är inte så jag håller på med det haha Det gick bra, fick jättemycket komplimanger! Åh, en kille som är intresserad av sånt! Guldstjärna till dig! Du har tumblr, mugglis, allt. I think I love you. ;* dessutom är jag bi, vet inte om det är en fördel, vet faktiskt inte ens hur jag kom att tänka på det hahaha Jag är också det, börjar misstänka att vi är soulmates på något sätt. Helt ärligt så tror jag att alla är bi, men dras mer eller mindre till det ena könet. Du påminner seriöst jättemycket om en killkompis jag har (höll på att säga pojkvän men det skulle bli fel det tror jag med faktiskt! åh ball! vad heter hans tumblr då? Hade faktiskt inte ens sett dig tidigare här på mugglis! http://better-than-myself.tumblr.com, bara att följa honom! jag har aldrig sett dig heller? hahaha praise the lord för mugglis uppesitterkväll! Oja! Åh. Har beslutsångest, orkar jag sträcka mig efter vattenglaset..? Okej, jag gjorde det. HAhaha, orkar inte med mig själv 21 dec, 2012 22:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
FRÅGA NUMMER 7
Om du hade en strumpa skulle du nog ha den på foten. Oftast har man lika strumpor, men ibland kan man ha omaka par. Folk som inte kommer överens är oftast inte bra vänner, även om de skulle vilja det. Om man inte har vänner är man ensam. Vad heter häxan i Den lilla sjöjungfrun? without something there is no nothing 21 dec, 2012 22:06 |
|
Tuggrus
Elev |
Vänta.. har inte jupiter 63 månar? OwO
MUMS! 21 dec, 2012 22:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen