Arvtagaren privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Arvtagaren privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
23 feb, 2013 18:31 |
|
Queen Boo
Elev |
Den stora draken landar. ''Chelsy?'' frågar han
jag är jättecoolig älska mig plz 23 feb, 2013 21:37 |
|
ginny 23
Elev |
24 feb, 2013 10:03 |
|
Queen Boo
Elev |
''Vad gör du här?'' säger draken förvånat. Chelsy skrapar med ena klon i marken. ''Jag var med Sayn...''
jag är jättecoolig älska mig plz 24 feb, 2013 17:15 |
|
ginny 23
Elev |
25 feb, 2013 17:33 |
|
Queen Boo
Elev |
-Sayn... sa Chelsy blygt och sneglar på min drake.
jag är jättecoolig älska mig plz 25 feb, 2013 20:51 |
|
ginny 23
Elev |
26 feb, 2013 16:46 |
|
Queen Boo
Elev |
-En tamdrake? morrade draken.
-Ja, kanske... svarade jag Aryana jag är jättecoolig älska mig plz 26 feb, 2013 18:35 |
|
ginny 23
Elev |
27 feb, 2013 16:02 |
|
Queen Boo
Elev |
utar mig mot en strädstam. ''Chelsy, en tamdrake? Varför en tamdrake?
jag är jättecoolig älska mig plz 27 feb, 2013 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen