Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny02
Elev |
Språk tror jag...
Btw börjar oxå idag! "Gentlemen, I wash my hands on this weirdness." ~Jack Sparrow 22 aug, 2012 08:44 |
|
Borttagen
|
Moderna språk! Jag älskar språk, det är intressant och jag har stor nytta av dem! ♥ Jag skulle vilja kunna jättemånga! Matten är överkurs för det lilla av den jag faktiskt använder mig av i vardagen; de fyra räknesätten, procent, geometri, olika måttenehter typ. Tror aldrig jag haft nytta av alla annan skit jag var tvungen att sitta och plåga mig igenom med, andragradsekvationer osv >_>
(skriver enbart utifrån mitt eget perspektiv, jag fattar såklart att det finns de som har andra behov av matte än jag) 22 aug, 2012 10:39 |
|
Ally Regins
Elev |
22 aug, 2012 10:40 |
|
Obliviate_
Elev |
Gillar att du lyckades pricka in dom ämnerna jag hatade mest under hela min skolgång.. förutom möjligen idrott.
Anywho.. Matte om jag måste välja, men jag gillar inte nått av dom. 22 aug, 2012 10:42 |
|
Irah
Elev |
22 aug, 2012 10:46 |
|
IamAK
Elev |
moderna språk. inte för att jag gillar det så mycket men det är bättre än matte i alla fall...
22 aug, 2012 11:21 |
|
J-star Black
Elev |
22 aug, 2012 11:51 |
|
-Patronus-
Elev |
22 aug, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Matte. Jag har svårt för andra språk än svenska.
22 aug, 2012 16:46 |
|
superman
Elev |
Matte. Det är rätt kul när man kommer in i the zone. Spanish är oftast väldigt segt.
22 aug, 2012 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen